Commerciële vaardigheden - Agressieve klanten

Type product
Niveau

Commerciële vaardigheden - Agressieve klanten

Hobp Holding BV
Logo van Hobp Holding BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Hobp Holding BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 100 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg de online cursus Commerciële vaardigheden - Agressieve klanten gemakkelijk via Hobp! Je ontvangt hiernaast ook direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems van Hobp die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Iedereen verdient het namelijk om zich, elke dag, gezond en gelukkig te voelen op het werk én daarbuiten. Onze leeritems dragen hieraan bij. Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

Volg de online cursus Commerciële vaardigheden - Agressieve klanten gemakkelijk via Hobp! Je ontvangt hiernaast ook direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems van Hobp die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Iedereen verdient het namelijk om zich, elke dag, gezond en gelukkig te voelen op het werk én daarbuiten. Onze leeritems dragen hieraan bij. Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Heeft jouw organisatie een bestaand LMS/LXP en wil je ons aanbod koppelen of wens je een eigen leeromgeving in jouw huisstijl? Vraag dan naar onze mogelijkheden.

Sommige klanten komen niet voor een product naar jouw bedrijf, maar stappen binnen met een probleem. Dat probleem kan zo hoog zitten, dat de klant zijn frustraties afreageert op de eerste de beste. De kans bestaat dat jij dat bent! Natuurlijk zijn er nog meer situaties te bedenken waarin je te maken krijgt met agressief gedrag in je bedrijf, denk hierbij aan diefstal of zelfs een overval. Voldoende reden om enkele vuistregels te leren die je helpen om op een goede en doeltreffende manier met dit bijzondere deel van jouw publiek om te gaan. 

Doel van de cursus

In deze compacte online cursus 'Agressieve klanten' krijg je aanwijzingen en adviezen om agressief publiek doeltreffend te benaderen. Voortaan weet je welke preventieve en effectieve maatregelen je moet treffen.

Wat kan of ken je na de cursus

  • Effectief benaderen van agressief publiek
  • Preventieve en effectieve maatregelen nemen 
  • Assertief optreden bij agressieve klanten
  • Professioneel omgaan met agressieve klanten
  • Hoe je omgaat met een overval
  • Het beperken van de schade tijdens en van een overval
  • Wat je doet na een overval

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Agressieve klanten' duurt ongeveer 1 uur. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. De totale studiebelasting bedraagt 2 uur.

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is bestemd voor verkoopmedewerkers en ander winkelpersoneel, maar is ook geschikt voor mensen die als baliemedewerker werken. Advies vooropleiding: MBO2

Vaardigheden

Als je deze online training inzet voor de opleiding die je volgt, dan werk je daarmee aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachting van de 'klant' richten, Met druk en tegenslag omgaan.

Lesmaterialen

De cursus 'Agressieve klanten' bestaat uit: een (Audio)college, een communicatieopdracht en een audioboek ''Kloteklanten 3.0''.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module. 

Toetsing

De online cursus 'Agressieve klanten' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

 

Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven.

Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Hobp® is lid van de NRTO en CRKBO en partner van TNO en NPDI. 
__________________________________________________

Is duurzame inzetbaarheid en/of welzijn van medewerkers een speerpunt in jullie organisatie? Vraag dan vrijblijvend naar onze mogelijkheden!

Wij bieden o.a. een door TNO gecertificeerde Duurzame inzetbaarheidsscan dat het welzijn van jou en je medewerkers in kaart brengt. Hiermee kunnen medewerkers via het platform (online) tools geadviseerd krijgen op basis van de uitkomsten van hun test. Daarnaast kunnen we de productiviteitsverbetering en financiële impact van duurzame inzetbaarheid in je organisatie meten met de exclusieve rekentool van NPDI en TNO.

Ook als jouw organisatie al een bestaand LMS/LXP heeft dan kunnen we ons aanbod koppelen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)