Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering

Type product
Niveau

Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering

Hobp Holding BV
Logo van Hobp Holding BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Hobp Holding BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 100 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering gemakkelijk via Hobp en ontvang direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hobp, in samenwerking met partner TNO, is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Door deze samenwerking stimuleert Hop welzijn en duurzame inzetbaarheid voor zowel jou als je organisatie. Heeft jouw organisatie een bestaand LMS/LXP en wil je ons aanbod koppelen of wens je een eigen leeromgeving in eigen huisstijl? Vraag dan naar onze mogelijkheden.

Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer he…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Sales management, NIMA A Sales, Commercieel medewerker en Commerciële economie.

Volg de online cursus Online cursus Commerciële vaardigheden - Klantbenadering gemakkelijk via Hobp en ontvang direct 1 jaar lang toegang tot alle andere 600+ leeritems die gericht zijn op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hobp, in samenwerking met partner TNO, is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven. Door deze samenwerking stimuleert Hop welzijn en duurzame inzetbaarheid voor zowel jou als je organisatie. Heeft jouw organisatie een bestaand LMS/LXP en wil je ons aanbod koppelen of wens je een eigen leeromgeving in eigen huisstijl? Vraag dan naar onze mogelijkheden.

Persoonlijke service blijkt hoe langer hoe meer het punt te zijn waarop winkels zich van de digitale markt kunnen onderscheiden. Daarom is er terecht veel aandacht voor een doeltreffende benadering van klanten. Maar wat is doeltreffend? Wat moet je precies weten om op een goede en overtuigende manier met je klanten om te gaan? Deze online cursus geeft op een praktische en direct toepasbare manier het antwoord op deze en vele andere vragen.

Doel van de cursus

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' helpt je om goed en overtuigend met je klanten om te gaan. Met een goede benadering is het mogelijk om je omzet te verhogen.

Wat kan je of ken je na de cursus

  • Kennis van de theorie over klantgericht handelen en klantenbinding
  • De kunst van het begroeten en observeren
  • Herkennen van klantgedrag
  • Hoe een klant wel of niet aan te spreken
  • Kennis van de praktische principes van beleefdheid
  • Toepassen van het zogenaamde 'inspringmoment'
  • Kennis van diverse typen klanten

Duur en studiebelasting

De e-learning 'Doeltreffende klantbenadering' duurt ongeveer 1 uur. 

Doelgroep en vooropleiding

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die regelrecht betrokken is bij het persoonlijk te woord staan van klanten. Advies vooropleiding: MBO2.

Vaardigheden

Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende vaardigheden en beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachtingen van de klant richten.

Lesmaterialen

De cursus 'Doeltreffende klantbenadering' bestaat uit een e-learning met audio- en videofragmenten. Aanvullend lesmateriaal: verwijzing naar de Audioboeken 'Extreem klantgericht; De par 5 methode'.

Opbouw van de cursus

Deze cursus is opgebouwd uit diverse e-learning leerobjecten en bevat tevens aanvullend oefenmateriaal. Aan het einde van de cursus is er een eindtoets. 

Aantal modules

Deze cursus bestaat uit 1 module. 

Toetsing

De online cursus 'Doeltreffende klantbenadering' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat. Dit certificaat kun je uiteraard op LinkedIn of op een ander loopbaanportal zoals At Monday plaatsen. Zo ontwikkel je je en laat je het ook aan anderen zien!

Hobp is hét duurzaamheidsplatform dat medewerkers helpt om gezond, gelukkig en bekwaam aan het werk te blijven.

Het platform biedt ruim 600+ online cursussen, luisterboeken en e-boeken gericht op persoonlijk welzijn, motivatie en werkgeluk. Hiermee stimuleert Hobp welzijn en duurzame inzetbaarheid voor jou en je organisatie, in samenwerking met partner TNO. Hobp® is lid van de NRTO en CRKBO en partner van TNO en NPDI. 
__________________________________________________

Is duurzame inzetbaarheid en/of welzijn van medewerkers een speerpunt in jullie organisatie? Vraag dan vrijblijvend naar onze mogelijkheden!

Wij bieden o.a. een door TNO gecertificeerde Duurzame inzetbaarheidsscan dat het welzijn van jou en je medewerkers in kaart brengt. Hiermee kunnen medewerkers via het platform (online) tools geadviseerd krijgen op basis van de uitkomsten van hun test. Daarnaast kunnen we de productiviteitsverbetering en financiële impact van duurzame inzetbaarheid in je organisatie meten met de exclusieve rekentool van NPDI en TNO.

Ook als jouw organisatie al een bestaand LMS/LXP heeft dan kunnen we ons aanbod koppelen. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)