Sociale media - van strategie tot plan van aanpak

Niveau
Tijdsduur
Logo van Hogeschool Utrecht - Centrum voor Communicatie & Journalistiek (CCJ)
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Hogeschool Utrecht - Centrum voor Communicatie & Journalistiek (CCJ) heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 109 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Hogeschool Utrecht - Centrum voor Communicatie & Journalistiek (CCJ) biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Let op! Dinsdagavond 11 juni gratis Orientatieworkshop schrijven bij Hogeschool Utrecht - zie bij Orientatieworkshop schrijven op deze site!

Hoe organiseer je social activiteiten tot een strategische aanpak? En met welke contentstrategie maak je van leden en volgers online ambassadeurs? Na de cursus Social media - van strategie tot plan van aanpak kun je elke social media-uitdaging doelgericht aanpakken.

“De meeste organisaties hebben moeite om meer zichtbaarheid en omzet te realiseren. Vooral via social media. But trust me, het is makkelijker dan u denkt.”

Het digitale communicatielandschap is volop in beweging. Daardoor is het voor elke

communicatieprofessional een topsport om up-to-da…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social media strategie, Social Media, Google Analytics, LinkedIn en Social Media Marketing.

Let op! Dinsdagavond 11 juni gratis Orientatieworkshop schrijven bij Hogeschool Utrecht - zie bij Orientatieworkshop schrijven op deze site!

Hoe organiseer je social activiteiten tot een strategische aanpak? En met welke contentstrategie maak je van leden en volgers online ambassadeurs? Na de cursus Social media - van strategie tot plan van aanpak kun je elke social media-uitdaging doelgericht aanpakken.

“De meeste organisaties hebben moeite om meer zichtbaarheid en omzet te realiseren. Vooral via social media. But trust me, het is makkelijker dan u denkt.”

Het digitale communicatielandschap is volop in beweging. Daardoor is het voor elke

communicatieprofessional een topsport om up-to-date te blijven. Net als alle andere

ontwikkelingen doorloopt ook social media de hele cyclus van belofte of hype tot volledig

geïntegreerd en onmisbaar medium. En als professional weet u als geen ander dat de hype

voorbij is. U voelt haarfijn aan dat ‘aantal volgers, likes en retweets’ niet uw grote doelstelling kan

zijn.

U wilt antwoord op vragen als:

‣ Wat draagt social media (marketing) bij aan onze doelstellingen?

‣ Wat is de (marketing)waarde van al die volgers en fans?

‣ Hoe weten we welke social inspanningen voor ons relevant zijn?

‣ Hoe organiseer ik de huidige social activiteiten tot een strategische aanpak?

‣ Met welke contentstrategie maak ik van leden en volgers online ambassadeurs?

Tijdens de cursus Social media – van strategie tot plan van aanpak leert u zelf het antwoord vinden op deze vragen, zodat u voortaan zelf elke online communicatie uitdaging doelgericht kunt aanpakken. We gaan dieper in op wat een goede social mediastrategie kan doen voor uw organisatie. We laten u zien hoe uw aanpak moet beginnen bij de vertaalslag van de organisatiedoelstellingen naar haalbare social kpi´s. Hoe u met de juiste tools onthult wat de social hotspots van de communities rondom uw organisatie zijn, zoals uw klanten, leden, ambassadeurs en werknemers.

U leert met de combinatie van deze data en uw feilloze kennis van de zes grootste social

mediakanalen in Nederland een social story creëren. Vervolgens laten we u zien hoe u deze

vertaalt naar relevante social activaties, gekoppeld aan de meest optimale customer journey. En

uiteraard leert u hoe u al het bovenstaande kunt vatten in overzichtelijke en overtuigende

rapportages.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)