In dit venster kun je Cookies in- en uitschakelen. Alleen de Functionele Cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Jouw Cookie voorkeuren worden 9 maanden bewaard, waarna ze weer op standaard worden gezet. Voorkeuren kunnen gewijzigd worden via de Cookie statement pagina in de linkerbenedenhoek van de website.
Functionele Cookies
Deze Cookies zijn noodzakelijk voor het correct functioneren van onze website. Persoonlijke gegevens worden niet opgeslagen.
Deze cookies worden gebruikt om uw gedrag op onze website te volgen. We gebruiken ze om de beste gebruikerservaring te bieden. Bijvoorbeeld: we raden nieuwe trainingen aan op basis van uw recente kijkgedrag.
Deze Cookies volgen het gedrag op Springest en mogelijk andere websites zodat wij (en derde partijen) advertenties kunnen afstemmen op jouw interesses. Deze cookies slaan (mogelijk) uw IP-adres op.
Net als jij, houden we van leren. Daarom plaatsen wij en derde partijen waar we mee samenwerken, functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om je ervaring te verbeteren. Vind meer informatie en beheer je Cookie voorkeuren via onze Cookie Verklaring.
event5 februari 2024, 10:00-13:00, Steenwijk, Les 1
Beschrijving
Is er een product of dienst die je op originele wijze wilt laten lanceren en wil je hier een passende strategie bij verzinnen? Er zijn verschillende strategische keuzes te overwegen. Wil jij creatief bezig zijn en op strategisch niveau bepalen op welke manier je een product of dienst op de markt brengt? Deze workshop biedt handvatten om op strategische wijze marketing in te zetten. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met de marketingstrategie door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van het ontwikke…
Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: .
Is er een product of dienst die je op originele wijze wilt laten
lanceren en wil je hier een passende strategie bij verzinnen? Er
zijn verschillende strategische keuzes te overwegen. Wil jij
creatief bezig zijn en op strategisch niveau bepalen op welke
manier je een product of dienst op de markt brengt? Deze workshop
biedt handvatten om op strategische wijze marketing in te
zetten. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met de
marketingstrategie door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De
workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de
theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na
afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van het
ontwikkelen van een marketingstrategie.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil leren een
marketingstrategie te ontwikkelen.
Leerwijze
Bij Holland Opleidingen - Bootcamp geef jij een flinke boost aan
je kennis en ervaring, binnen het door jou gekozen vakgebied.
Binnen een relatief kort tijdsbestek volg jij een volledige
opleiding. Zo heb je geen langdurige op langlopende trajecten meer
waar je veel tijd aan besteedt.
Voorbereiding
Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen,
zodat je tijdens workshop de tijd optimaal kunt benutten om
beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen
opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te
bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de workshop.
Diploma
Na actieve deelname aan deze workshop, ontvang je het officiële
certificaat van Holland Opleidingen Groep digitaal.
Vraag informatie aan over deze workshop. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure