MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Niveau
Tijdsduur

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Holland Opleidingen – Bootcamp
Logo van Holland Opleidingen – Bootcamp

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

Doelgroep


Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedew…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Projectmatig werken, Projectmanagement, ITIL Overzicht, PRINCE2 en IPMA-B.

Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

Doelgroep


Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedewerkers of voor mensen die servicedeskmedewerker willen worden.


Leerwijze


Bij Holland Opleidingen - Bootcamp geef jij een flinke boost aan je kennis en ervaring, binnen het door jou gekozen vakgebied. Binnen een relatief kort tijdsbestek volg jij een volledige opleiding. Zo heb je geen langdurige op langlopende trajecten meer waar je veel tijd aan besteedt.


Voorbereiding


Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen, zodat je tijdens de training de tijd optimaal kunt benutten om beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de opleiding. Deze MBO-opleiding bestaat uit verschillende onderwerpen die gedurende de dag(en) behandeld gaan worden. De docent maakt voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk toe. Hierdoor is de opleiding praktijkgericht en boeiend om te volgen. Aan het einde van deze opleiding heb je een boost aan kennis en ervaringen opgedaan.


Diploma


Na actieve deelname aan deze opleiding, ontvang je het officiële certificaat van Holland opleidingen Groep digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)