In dit venster kun je Cookies in- en uitschakelen. Alleen de Functionele Cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Jouw Cookie voorkeuren worden 9 maanden bewaard, waarna ze weer op standaard worden gezet. Voorkeuren kunnen gewijzigd worden via de Cookie statement pagina in de linkerbenedenhoek van de website.
Functionele Cookies
Deze Cookies zijn noodzakelijk voor het correct functioneren van onze website. Persoonlijke gegevens worden niet opgeslagen.
Deze cookies worden gebruikt om uw gedrag op onze website te volgen. We gebruiken ze om de beste gebruikerservaring te bieden. Bijvoorbeeld: we raden nieuwe trainingen aan op basis van uw recente kijkgedrag.
Deze Cookies volgen het gedrag op Springest en mogelijk andere websites zodat wij (en derde partijen) advertenties kunnen afstemmen op jouw interesses. Deze cookies slaan (mogelijk) uw IP-adres op.
Net als jij, houden we van leren. Daarom plaatsen wij en derde partijen waar we mee samenwerken, functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om je ervaring te verbeteren. Vind meer informatie en beheer je Cookie voorkeuren via onze Cookie Verklaring.
event22 september 2025, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
Beschrijving
Deze workshop laat zien hoe je optimaal klantgericht én servicegericht werkt. Zo behandelen we tijdens deze workshop de basis van het klant- en servicegericht werken, benoemen we verschillende klantspecificaties en oefenen we hoe je op het gewenste niveau over kunt komen naar de klant. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met klant- en servicegericht werken door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van klantgericht en servicegericht werken.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil …
Deze workshop laat zien hoe je optimaal klantgericht én
servicegericht werkt. Zo behandelen we tijdens deze workshop de
basis van het klant- en servicegericht werken, benoemen we
verschillende klantspecificaties en oefenen we hoe je op het
gewenste niveau over kunt komen naar de klant. Gedurende de
workshop ben je ook zelf actief met klant- en servicegericht werken
door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met
een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat
worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop
beschik jij over basiskennis van klantgericht en servicegericht
werken.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil leren om
klant- en servicegericht te werken.
Leerwijze
Leren van de allerbeste docenten? Bij Holland Opleidingen -
Privéstudie leer jij met een privé-docent op lesmomenten die jou
passen. We helpen zo deelnemers van trainingen of opleidingen bij
het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien kan
alleen met de juiste aandacht en de juiste
instrumenten.
Voorbereiding
Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen,
zodat je tijdens workshop de tijd optimaal kunt benutten om
beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen
opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te
bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de workshop.
Diploma
Na actieve deelname aan deze workshop, ontvang je het officiële
certificaat van Holland Opleidingen Groep digitaal.
Vraag informatie aan over deze workshop. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!