Workshop Klantgericht en Servicegericht Werken

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Workshop Klantgericht en Servicegericht Werken

Holland Opleidingen - Privéstudie
Logo van Holland Opleidingen - Privéstudie

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
placeLocatie deelnemer
13 dec. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 13 december 2025, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
15 dec. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 15 december 2025, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
15 dec. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 15 december 2025, 19:00-22:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
17 dec. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 17 december 2025, 13:30-16:30, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
17 dec. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 17 december 2025, 19:00-22:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
19 dec. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 19 december 2025, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
23 feb. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 23 februari 2026, 19:00-22:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
23 feb. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 23 februari 2026, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
25 feb. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 25 februari 2026, 13:30-16:30, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
25 feb. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 25 februari 2026, 19:00-22:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
27 feb. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 februari 2026, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
28 feb. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 28 februari 2026, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
20 apr. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 20 april 2026, 19:00-22:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
20 apr. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 20 april 2026, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
22 apr. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 22 april 2026, 13:30-16:30, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
22 apr. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 22 april 2026, 19:00-22:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
24 apr. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 24 april 2026, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
25 apr. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 25 april 2026, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
15 jun. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 15 juni 2026, 19:00-22:00, Locatie deelnemer, Les 1
placeLocatie deelnemer
15 jun. 2026
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 15 juni 2026, 10:00-13:00, Locatie deelnemer, Les 1
Beschrijving
Deze workshop laat zien hoe je optimaal klantgericht én servicegericht werkt. Zo behandelen we tijdens deze workshop de basis van het klant- en servicegericht werken, benoemen we verschillende klantspecificaties en oefenen we hoe je op het gewenste niveau over kunt komen naar de klant. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met klant- en servicegericht werken door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van klantgericht en servicegericht werken.

Doelgroep


Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Servicegerichtheid, Klantgerichtheid, Conflicthantering, Persoonlijke effectiviteit en Effectief beïnvloeden.

Deze workshop laat zien hoe je optimaal klantgericht én servicegericht werkt. Zo behandelen we tijdens deze workshop de basis van het klant- en servicegericht werken, benoemen we verschillende klantspecificaties en oefenen we hoe je op het gewenste niveau over kunt komen naar de klant. Gedurende de workshop ben je ook zelf actief met klant- en servicegericht werken door het inbrengen van eigen (werk)situaties. De workshop start met een korte uitleg over de theorie waarna de theorie toegepast gaat worden in diverse praktijksituaties. Na afloop van deze workshop beschik jij over basiskennis van klantgericht en servicegericht werken.

Doelgroep


Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil leren om klant- en servicegericht te werken.


Leerwijze


Leren van de allerbeste docenten? Bij Holland Opleidingen - Privéstudie leer jij met een privé-docent op lesmomenten die jou passen. We helpen zo deelnemers van trainingen of opleidingen bij het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. 


Voorbereiding


Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen, zodat je tijdens workshop de tijd optimaal kunt benutten om beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de workshop.


Diploma


Na actieve deelname aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat van Holland Opleidingen Groep digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)