MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Type product
Niveau

MBO Servicedeskmedewerker (1 jaar)

Holland Opleidingen - Virtual Classroom
Logo van Holland Opleidingen - Virtual Classroom

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

Doelgroep


Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedew…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Projectmatig werken, Projectmanagement, ITIL Overzicht, PRINCE2 en IPMA-B.

Als servicedeskmedewerker vervul je een onmisbare functie binnen de organisatie. Je dient informatieaanvragen af te handelen, verzoeken te volbrengen en storingen ad hoc op te lossen. Deze opleiding is bedoeld om je verder te ontwikkelen binnen dit vakgebied en daarbij te leren over management. Hoe geef je leiding aan een servicedesk? Naast inhoudelijk in te gaan over servicedeskmanagement, behandel je theorie omtrent communicatieve vaardigheden, werken met informatiemanagement, en werken in projecten. Door het volgen van deze opleiding kun je klantgericht werken, kun je prestaties meten en heb je inzicht in informatietechnologie.

Doelgroep


Deze opleiding is ontwikkeld voor servicedeskmedewerkers of voor mensen die servicedeskmedewerker willen worden.


Leerwijze


Bij Holland Opleidingen - Virtual Classroom studeer je online in kleine groepen. Via een videoverbinding zoals Zoom/Skype of Microsoft Teams volg je de studiebijeenkomsten. De groepen zijn niet groter dan 8 personen waardoor er voor iedere cursist voldoende aandacht is. Via de online verbinding geven onze bevlogen en ervaren vakdocenten de studiebijeenkomsten met veel enthousiasme. Je maakt opdrachten, cases en wanneer je vragen hebt, kun je deze stellen aan de desbetreffende docent.


Voorbereiding


Deze opleiding bestaat uit meerdere modules. Per module zijn er 8 studielessen. Wanneer je kiest voor de dagopleiding, bereid je 2 studielessen per keer voor. Voor de avondopleiding bereid je 1 studieles per keer voor. Iedere studieles vergt ongeveer 3 tot 5 uren voorbereiding. Je dient je ook voor de eerste studieles voor te bereiden.


Diploma


Tijdens de opleiding schrijf je per module een Verbeterplan Praktijk-Case. Door het schrijven van deze Verbeterplan Praktijk-Case kun je aantonen de behandelde onderwerpen te beheersen. Door het onderwerp toe te spitsen op de eigen situatie, kan het geleerde direct in de praktijk worden gebracht. Wanneer je alle modules met een positief resultaat afsluit, ontvang je het officiële diploma van Holland Opleidingen Groep digitaal.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)