Communicatieve vaardigheden: Communicatiestijlen - in company

Type product
Tijdsduur

Communicatieve vaardigheden: Communicatiestijlen - in company

How Company
Logo van How Company
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 How Company heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 247 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Kort en krachtig; dat is onze training Communicatie Stijlen. Medewerkers leren anders, bewuster en vooral sterker communiceren, waardoor sneller resultaten geboekt worden. 90% van de misverstanden en irritaties tussen mensen ontstaan door de manier waarop we met elkaar communiceren. Na het volgen van deze training ligt de focus weer op waar het over moet gaan in plaats van hóe iets is gezegd.

Waarom voor uw organisatie?
Mensen hebben een eigen voorkeur in communicatiestijl. En waar mensen verschillende communicatiestijlen gebruiken, kan de samenwerking snel verstoord worden. Wij leren deelnemers de vier hoofdstijlen herkennen en toepassen. Medewerkers leren weke stijl ze zelf hanteren en hoe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kort en krachtig; dat is onze training Communicatie Stijlen. Medewerkers leren anders, bewuster en vooral sterker communiceren, waardoor sneller resultaten geboekt worden. 90% van de misverstanden en irritaties tussen mensen ontstaan door de manier waarop we met elkaar communiceren. Na het volgen van deze training ligt de focus weer op waar het over moet gaan in plaats van hóe iets is gezegd.

Waarom voor uw organisatie?
Mensen hebben een eigen voorkeur in communicatiestijl. En waar mensen verschillende communicatiestijlen gebruiken, kan de samenwerking snel verstoord worden. Wij leren deelnemers de vier hoofdstijlen herkennen en toepassen. Medewerkers leren weke stijl ze zelf hanteren en hoe ze kunt inspelen op de stijl van gesprekspartners. Zo krijgen deelnemers, zakelijk en privé, meer begrip voor elkaar en verlopen gesprekken soepel.

Wat deelnemers leren:

  • Waar het wringt in communicatie tussen anderen en jezelf
  • Op pro-actieve wijze kunnen inspelen op goede samenwerking
  • De boodschap overbrengen zoals is bedoeld
  • Meer zelfvertrouwen in het overbrengen van inhoudelijke zaken
  • Meer bereiken in een gesprek met minder moeite
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.