Agressieve klanten - Via conflicthantering en assertiviteit naar een tevreden klant.

Type product
Niveau
Logo van Icademy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7 Icademy heeft een gemiddelde beoordeling van 7 (uit 13 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Je wist vast al wel dat de meesten van jouw klanten niet voor een product naar jouw bedrijf komen, maar dat ze de zaak binnenstappen met een probleem. Het kan zijn dat het probleem bij een klant zo hoog zit dat hij zijn frustraties op de eerste de beste afreageert, - en er bestaat een grote kans dat jij diegene bent! Natuurlijk zijn er nog wel meer situaties te bedenken waarin je te maken krijgt met agressief gedrag in je bedrijf. In elk geval zijn er genoeg redenen om een paar vuistregels te leren die je beslist zullen helpen om op een goede en doeltreffende manier met dit bijzondere deel van jouw publiek om te gaan.

Gelukkig zijn de meeste klanten hartelijk welkom in jouw bedrijf. Maar ook…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conflicthantering, Assertiviteit, Beïnvloeden, Communicatieve vaardigheden en Werkdruk.

Je wist vast al wel dat de meesten van jouw klanten niet voor een product naar jouw bedrijf komen, maar dat ze de zaak binnenstappen met een probleem. Het kan zijn dat het probleem bij een klant zo hoog zit dat hij zijn frustraties op de eerste de beste afreageert, - en er bestaat een grote kans dat jij diegene bent! Natuurlijk zijn er nog wel meer situaties te bedenken waarin je te maken krijgt met agressief gedrag in je bedrijf. In elk geval zijn er genoeg redenen om een paar vuistregels te leren die je beslist zullen helpen om op een goede en doeltreffende manier met dit bijzondere deel van jouw publiek om te gaan.

Gelukkig zijn de meeste klanten hartelijk welkom in jouw bedrijf. Maar ook jij ontkomt niet aan lastige mensen die zich soms zelfs agressief gedragen. Wat doe je dan precies? In deze compacte online training worden de voornaamste aanwijzingen en adviezen op een rijtje gezet voor een doeltreffende benadering van agressief publiek. Kortom: voor preventieve en effectieve maatregelen.

Duur

De e-learning 'Agressieve klanten' duurt ongeveer 25 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 4 uur.

Doelgroep

Deze e-learning is bestemd voor verkoopmedewerkers en ander winkelpersoneel, maar is ook geschikt voor mensen die als baliemedewerker werkzaam zijn. Als je deze online training inzet voor de opleiding die je volgt, dan werk je daarmee aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Aandacht en begrip tonen, Overtuigen en beïnvloeden, Op de behoeften en verwachting van de 'klant' richten, Met druk en tegenslag omgaan.

Lesmaterialen

De cursus 'Agressieve klanten - Via conflicthantering en assertiviteit naar een tevreden klant.' bestaat uit:

  • VideoCollege
  • E-Book
  • Samenvatting
  • Communicatieopdracht
  • Overvalpreventiekaart
  • Tips omgaan met agressieve klanten

Toetsing

De cursus 'Agressieve klanten - Via conflicthantering en assertiviteit naar een tevreden klant.' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

De garanties van Icademy

  • De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
  • Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
  • Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
  • Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
  • Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.

Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)