Promotie als marketingstrategie - Leer het promoten van je bedrijf als instrument in te zetten in de marketing mix

Type product
Niveau

Promotie als marketingstrategie - Leer het promoten van je bedrijf als instrument in te zetten in de marketing mix

Icademy
Logo van Icademy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7 Icademy heeft een gemiddelde beoordeling van 7 (uit 13 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Dat publiciteit voor een onderneming onmisbaar is, weet iedereen. Maar hoe je promotie daadwerkelijk kunt hanteren als marketingstrategie, dat is een ander verhaal. Wil je weten hoe het zit met interne en externe promotie? Overweeg je de promotie van je onderneming als instrument in de 'marketingmix' in te zetten en wil je weten hoe je het beste kunt werken met prognoses, dan word je van deze e-learning een stuk wijzer!

De e-learning 'Promotie als marketingstrategie' geeft eerst duidelijkheid over de relatie van promotie (als instrument in de marketingmix) tot de winkelformule. Daarbij wordt aandacht gegeven aan de betekenis van de doelgroep, het assortiment en de marktpositie van een ondern…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingstrategie, Marketing, NIMA Marketing-A, NIMA Marketing-B en Online marketing.

Dat publiciteit voor een onderneming onmisbaar is, weet iedereen. Maar hoe je promotie daadwerkelijk kunt hanteren als marketingstrategie, dat is een ander verhaal. Wil je weten hoe het zit met interne en externe promotie? Overweeg je de promotie van je onderneming als instrument in de 'marketingmix' in te zetten en wil je weten hoe je het beste kunt werken met prognoses, dan word je van deze e-learning een stuk wijzer!

De e-learning 'Promotie als marketingstrategie' geeft eerst duidelijkheid over de relatie van promotie (als instrument in de marketingmix) tot de winkelformule. Daarbij wordt aandacht gegeven aan de betekenis van de doelgroep, het assortiment en de marktpositie van een onderneming. Bij de bespreking van de promotiemix komen de interne en externe promotiemiddelen aan bod, waaronder natuurlijk de verschillende soorten en vormen van reclame en PR de revue passeren. Afzonderlijke aandacht besteden we aan de verkoopresultaten en hoe je via de rapportage daarover opening van zaken geeft. Tot slot komt de verkoopprognose ter sprake.

Duur

De e-learning 'Promotie als marketingstrategie' duurt ongeveer 45 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 1 week.

Doelgroep

Deze e-learning is geschikt voor iedereen die vanuit een breder gezichtspunt wil kijken naar de manier waarop je met je onderneming naar buiten kunt treden. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Overtuigen en beïnvloeden, Presenteren, Formuleren en rapporteren, Plannen en organiseren, Ondernemend en commercieel handelen.

Werkplekleren

Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.

Lesmaterialen

De cursus 'Promotie als marketingstrategie - Leer het promoten van je bedrijf als instrument in te zetten in de marketing mix' bestaat uit:

  • VideoCollege
  • E-Book
  • Stappenplan
  • Samenvatting

Toetsing

De cursus 'Promotie als marketingstrategie - Leer het promoten van je bedrijf als instrument in te zetten in de marketing mix' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

Certificaat

Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

De garanties van Icademy

  • De meest effectieve manier van leren door een combinatie van beeld, geluid en interactiviteit.
  • Leer in 20% van de tijd 80% van wat je echt moet weten; vandaag leren = vandaag doen.
  • Begin direct en studeer waar en wanneer je maar wilt.
  • Slaag voor de toets en je ontvangt een gewaarmerkt certificaat.
  • Maximaal leerrendement tegen minimale kosten.

Wij zijn er van overtuigd dat je bij Icademy de beste e-learningcursus tegen de beste prijs krijgt. Daarom geven we je je geld terug als je kunt aantonen dat je bij een andere opleider een soortgelijke e-learningcursus hebt gevolgd met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

Het enige wat je hoeft te doen is het aanvraagformulier volledig invullen en dit samen met de factuur en het certificaat van de andere cursus naar ons toe sturen. Je ontvangt dan binnen twee weken je geld terug. Klik hier om gebruik te maken van de Geld Terug Garantie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)