Telefoneren - Snelle basisintroductie in zakelijke telefonische communicatie

De producten van de aanbieder Icademy zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Basiscursus medewerker personeelszaken in 2 dagen

Logo van HRM Academy
|META_INFO|

De afdeling Personeelszaken, P&O of Human Resource Management speelt een belangrijke rol in de organisatie. Als medewerker personeelszaken …

check_box_outline_blank

Communicatie: Telefoontraining

Logo van TromerTrain Training en Coaching
|META_INFO|

Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten en vaardigheden v…

check_box_outline_blank

Effectief Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training Effectief Communiceren Hoe communiceert u met de ander? Benieuwd naar hoe u overkomt in uw communicatie? U wilt u communicatie vaa…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klante…

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Online cursus Haal het maximale uit Facebook Ad targeting

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Leer tactieken voor succesvolle targeting Veel bedrijven gebruiken Facebook en Instagram (Meta) ads om meer bekendheid, verkeer, leads en k…

check_box_outline_blank

Telefoneren

Logo van Studdy BV
|META_INFO|

Volg de online cursus Telefoneren gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue groei. Kies deze…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
|META_INFO|

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…

check_box_outline_blank

Opleiding Contactcenter Medewerker

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd je van klantcontact? Ben jij telefonisch communicatief vaardig? Dan is deze opleiding van Fabius echt iets voor jou! Contactcenter of …

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van train2work
|META_INFO|

Klantgericht telefoneren? Ontwikkel je communicatieve vaardigheden en leer de gesprekstechnieken kennen om professioneel en positief te rea…

check_box_outline_blank

Cursus Telefoneren

Logo van LSSO Opleidingen
|META_INFO|

CURSUS TELEFONEREN Wil jij deze cursus Telefoneren volgen? Bij LSSO Opleidingen kun je direct starten! Tijdens de cursus Telefoneren van LS…