Praktische Neuromarketing

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Praktische Neuromarketing

ICM opleidingen & trainingen
Logo van ICM opleidingen & trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 ICM opleidingen & trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 4.383 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in HR en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Opleiding & Onderwijs, #3 in HR en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 beste grote opleider en #3 in Opleiding & Onderwijs.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 02
placeArnhem
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 02
placeBreda
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 02
placeEindhoven
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 02
placeGroningen
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 02
placeOnline Virtual Classroom
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 02
placeRotterdam
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 02
placeUtrecht
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 02
placeZwolle
29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024
Toon rooster
event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 01
event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 02
placeAmsterdam
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 02
placeArnhem
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 02
placeBreda
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 02
placeEindhoven
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 02
placeGroningen
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 02
placeOnline Virtual Classroom
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 02
placeRotterdam
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 02
placeUtrecht
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 02
placeZwolle
3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024
Toon rooster
event 3 april 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 01
event 17 april 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 02
placeAmsterdam
13 jun. 2024 tot 27 jun. 2024
Toon rooster
event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 01
event 27 juni 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 02
placeArnhem
13 jun. 2024 tot 27 jun. 2024
Toon rooster
event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 01
event 27 juni 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 02

Beschrijving

Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.

In deze tweedaagse training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes, zodat je die direct kunt toepassen in jouw marketing.

Marketing draait om verleiding en beïnvloeding. Hoe verleid jij de klant tot het kopen van jouw product of dienst? Klanten nemen vooral beslissingen in hun aankoopgedrag. Hoe worden deze beslissingen genomen? En hoe kun je klantengedrag beïnvloeden binnen de grenzen van jouw persoonlijke ethiek? In deze tweedaagse training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes. Je leert deze principes op een effectieve en ethische m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Neuromarketing, Online marketing, SEO, Innovatieve marketing en Marketing management.

Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.

In deze tweedaagse training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes, zodat je die direct kunt toepassen in jouw marketing.

Marketing draait om verleiding en beïnvloeding. Hoe verleid jij de klant tot het kopen van jouw product of dienst? Klanten nemen vooral beslissingen in hun aankoopgedrag. Hoe worden deze beslissingen genomen? En hoe kun je klantengedrag beïnvloeden binnen de grenzen van jouw persoonlijke ethiek? In deze tweedaagse training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes. Je leert deze principes op een effectieve en ethische manier toe te passen in jouw marketing. Je betrekt de werking van het brein in jouw marketingstrategie en spreekt daarmee je klant op een succesvolle manier aan.

Unieke voordelen
- Je krijgt les van twee experts; een psycholoog én een marketeer
- Vertaling vanuit de psychologie naar de praktijk van marketing
- Wissel ervaringen uit en leer van elkaars casussen en dilemma’s

De training is ontwikkeld voor marketeers, ZZP’ers en ondernemers die potentiële klanten via effectieve en overtuigende marketing willen beïnvloeden.

- Je begrijpt de kracht van je onderbewustzijn
- Je ervaart hoe je zelf door marketing wordt beïnvloed
- Je hebt kennis van verschillende overtuigings- en beïnvloedingsprincipes
- Je past de beïnvloedingsprincipes van Cialdini toe in jouw marketing
- Je kent je persoonlijke ethische grenzen in marketing
- Je verleidt je klant sneller tot een aankoop

Dag 1: Psychologie
- Wat is neuromarketing?
- Hoe werkt ons brein?
- De kracht van het onderbewustzijn
- De theorie van overtuigings- en beïnvloedingsprincipes van Cialdini
- Zelf ervaren: oefenen met beïnvloeden

Dag 2: Marketing
- Conversieoptimalisatie door het gebruik van gedragswetenschappen
- Hoe denkt en handelt jouw klant?
- Leer van aansprekende praktijkvoorbeelden
- Purpose en ethiek: ontwikkel jouw moreel kompas
- Zelf ervaren: hoe word jij beïnvloed door marketing?

Ons doel is je zo goed mogelijk voor te bereiden op de stap die je gaat maken in de praktijk, daarom kiezen wij voor de volgende, gedegen aanpak.

Intake | Voorafgaand aan de training vul je een schriftelijk intakeformulier. Deze vragen helpen je om jouw ontwikkeldoel helder te omschrijven en maken het voor de trainer helder wat de leerwensen van de groep zijn.

Ervaren trainers | Twee vakexperts begeleiden de klassikale bijeenkomsten waarbij jouw leerbehoefte centraal staat. De eerste bijeenkomst verzorgt een psycholoog de training, de tweede bijeenkomst een marketeer. Zij staan in contact met elkaar om de focus te houden op de persoonlijke leerdoelen van jou als cursist en de behoeften van de groep.

Online leeromgeving | Naast bijeenkomsten werk je met de rijke online leeromgeving die je ondersteunt in het leerproces. Na de training houd je onbeperkt toegang tot al het materiaal.

Groepsgrootte | De maximale groepsgrootte van 12 deelnemers draagt bij aan een veilige sfeer en biedt veel ruimte om ervaringen uit te wisselen en waardevolle discussies te voeren.

ICM-certificaat | Na afronding van de gehele training ontvangt je het ICM-certificaat.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)