Praktische Neuromarketing
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in HR en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Opleiding & Onderwijs, #3 in HR en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 beste grote opleider en #3 in Opleiding & Onderwijs.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeArnhem 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeBreda 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeEindhoven 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeGroningen 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeOnline Virtual Classroom 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeRotterdam 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeUtrecht 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeZwolle 29 feb. 2024 tot 14 mrt. 2024Toon rooster event 29 februari 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 01 event 14 maart 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeAmsterdam 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeArnhem 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeBreda 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Breda, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeEindhoven 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Eindhoven, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeGroningen 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Groningen, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeOnline Virtual Classroom 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Online Virtual Classroom, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeRotterdam 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Rotterdam, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeUtrecht 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Utrecht, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeZwolle 3 apr. 2024 tot 17 apr. 2024Toon rooster event 3 april 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 01 event 17 april 2024, 09:30-17:00, Zwolle, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeAmsterdam 13 jun. 2024 tot 27 jun. 2024Toon rooster event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 01 event 27 juni 2024, 09:30-17:00, Amsterdam, undefined - Bijeenkomst 02 |
placeArnhem 13 jun. 2024 tot 27 jun. 2024Toon rooster event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 01 event 27 juni 2024, 09:30-17:00, Arnhem, undefined - Bijeenkomst 02 |
Beschrijving
Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.
In deze tweedaagse training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes, zodat je die direct kunt toepassen in jouw marketing.
Marketing draait om verleiding en beïnvloeding. Hoe verleid jij de klant tot het kopen van jouw product of dienst? Klanten nemen vooral beslissingen in hun aankoopgedrag. Hoe worden deze beslissingen genomen? En hoe kun je klantengedrag beïnvloeden binnen de grenzen van jouw persoonlijke ethiek? In deze tweedaagse training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes. Je leert deze principes op een effectieve en ethische m…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Persoonlijk studieadvies? Laat uw telefoonnummer achter bij uw brochure aanvraag.
In deze tweedaagse training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes, zodat je die direct kunt toepassen in jouw marketing.
Marketing draait om verleiding en beïnvloeding. Hoe verleid jij
de klant tot het kopen van jouw product of dienst? Klanten nemen
vooral beslissingen in hun aankoopgedrag. Hoe worden deze
beslissingen genomen? En hoe kun je klantengedrag beïnvloeden
binnen de grenzen van jouw persoonlijke ethiek? In deze tweedaagse
training krijg je inzicht in de werking van het brein en ga je aan
de slag met diverse overtuigings- en beïnvloedingsprincipes. Je
leert deze principes op een effectieve en ethische manier toe te
passen in jouw marketing. Je betrekt de werking van het brein in
jouw marketingstrategie en spreekt daarmee je klant op een
succesvolle manier aan.
Unieke voordelen
- Je krijgt les van twee experts; een psycholoog én een
marketeer
- Vertaling vanuit de psychologie naar de praktijk van
marketing
- Wissel ervaringen uit en leer van elkaars casussen en
dilemma’s
De training is ontwikkeld voor marketeers, ZZP’ers en ondernemers die potentiële klanten via effectieve en overtuigende marketing willen beïnvloeden.
- Je begrijpt de kracht van je onderbewustzijn
- Je ervaart hoe je zelf door marketing wordt beïnvloed
- Je hebt kennis van verschillende overtuigings- en
beïnvloedingsprincipes
- Je past de beïnvloedingsprincipes van Cialdini toe in jouw
marketing
- Je kent je persoonlijke ethische grenzen in marketing
- Je verleidt je klant sneller tot een aankoop
Dag 1: Psychologie
- Wat is neuromarketing?
- Hoe werkt ons brein?
- De kracht van het onderbewustzijn
- De theorie van overtuigings- en beïnvloedingsprincipes van
Cialdini
- Zelf ervaren: oefenen met beïnvloeden
Dag 2: Marketing
- Conversieoptimalisatie door het gebruik van
gedragswetenschappen
- Hoe denkt en handelt jouw klant?
- Leer van aansprekende praktijkvoorbeelden
- Purpose en ethiek: ontwikkel jouw moreel kompas
- Zelf ervaren: hoe word jij beïnvloed door marketing?
Ons doel is je zo goed mogelijk voor te bereiden op de stap die
je gaat maken in de praktijk, daarom kiezen wij voor de volgende,
gedegen aanpak.
Intake | Voorafgaand aan de training vul je een schriftelijk
intakeformulier. Deze vragen helpen je om jouw ontwikkeldoel helder
te omschrijven en maken het voor de trainer helder wat de
leerwensen van de groep zijn.
Ervaren trainers | Twee vakexperts begeleiden de klassikale
bijeenkomsten waarbij jouw leerbehoefte centraal staat. De eerste
bijeenkomst verzorgt een psycholoog de training, de tweede
bijeenkomst een marketeer. Zij staan in contact met elkaar om de
focus te houden op de persoonlijke leerdoelen van jou als cursist
en de behoeften van de groep.
Online leeromgeving | Naast bijeenkomsten werk je met de rijke
online leeromgeving die je ondersteunt in het leerproces. Na de
training houd je onbeperkt toegang tot al het materiaal.
Groepsgrootte | De maximale groepsgrootte van 12 deelnemers draagt
bij aan een veilige sfeer en biedt veel ruimte om ervaringen uit te
wisselen en waardevolle discussies te voeren.
ICM-certificaat | Na afronding van de gehele training ontvangt je
het ICM-certificaat.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.