Psychology + Design: gedragsverandering en overtuigen voor UX, growth hacking, marketing
Beschrijving
Verbeter je propositie, website, UX, conversie etc door de kennis van gedragspsychologie toe te passen
Wat hebben crack dealers en Spotify gemeen?
Beide maken hun gebruikers hooked met een gratis sample zodat je daarna gaat betalen.
Heb ik je aandacht? Mooi.
Waarom is deze training belangrijk?
Je wil je klanten een geweldige ervaring bieden. Je wil dat ze voor jou kiezen en voor altijd bij je blijven. Maar vaak gaat het mis: prospects haken af, een nieuw product komt niet van de grond en vaste klanten gaan verloren.
User Experience, aankoopbeslissingen en iedere andere vorm van gevoel en gedrag ontstaat in het brein. Cruciaal dus om het brein beter te begrijpen. En deze kennis toe te passen om jouw website, value proposition, customer journey, strategie te verbeteren.
Gedragsverande…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Verbeter je propositie, website, UX, conversie etc door de kennis van gedragspsychologie toe te passen
Wat hebben crack dealers en Spotify gemeen?
Beide maken hun gebruikers hooked met een gratis sample zodat je daarna gaat betalen.
Heb ik je aandacht? Mooi.
Waarom is deze training belangrijk?
Je wil je klanten een geweldige ervaring bieden. Je wil dat ze voor jou kiezen en voor altijd bij je blijven. Maar vaak gaat het mis: prospects haken af, een nieuw product komt niet van de grond en vaste klanten gaan verloren.
User Experience, aankoopbeslissingen en iedere andere vorm van gevoel en gedrag ontstaat in het brein. Cruciaal dus om het brein beter te begrijpen. En deze kennis toe te passen om jouw website, value proposition, customer journey, strategie te verbeteren.
Gedragsverandering door persuasion en experience design
De training is als volgt opgebouwd:
• Leer de basis van gedragspsychologie: hoe werkt
het brein, ontstaat gedrag en hoe kun je het zelf beïnvloeden.
• Tientallen voorbeelden van geniale en
verschrikkelijke manieren waarop bedrijven proberen te beïnvloeden.
Van Holle Bolle Gijs, Tesla, LEGO tot Booking.com.
• Deel 2 - Actie!
Pas de kennis toe op je eigen case (denk aan: onboarding flow,
digitale strategie, nieuwe waardepropositie, UX van je website
etc)
Na deze workshop heb je:
• toolbox om betere beslissingen te nemen, gebaseerd op kennis
uit de psychologie
• poster & cheat sheet om de kennis up to date te
houden
• een concreet battle plan om je case te tacklen
Voor UX designers, marketeers, onderzoekers, strategen
Over de trainer
Jeroen van der Heijden heeft meer dan 10 jaar ervaring in het toepassen van psychologie UX en digitale journeys, voor teams van oa: Marktplaats, Squla, KPN, PostNL, Efteling.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.