Inform-IT

Inform-IT

Adres:

Achterstekamp 31
9301RB Roden

9,1
Gemiddeld cijfer voor Inform-IT
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
David W. Breuer
starstarstarstarstar_half
David W. Breuer
Product Owner
9
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"USM Bootcamp was voor mij een zeer positieve ervaring. Jan legt de lesstof goed uit en je wordt uitgedaagd om met een frisse blik naar servicemanagement processen te kijken. Door de opzet van de bootcamp is er voldoende ruimte voor individuele vragen (zowel in de groepsles als daarbuiten). In deze twee dagen heb ik veel nieuwe inzicht gekregen in servicemanagement en als Product Owner gebruik ik USM dagelijks in de praktijk." - 28-04-2020 11:13

"USM Bootcamp was voor mij een zeer positieve ervaring. Jan legt de lesstof goed uit en je wordt uitgedaagd om met een frisse blik naar servi… alles lezen - 28-04-2020 11:13

Beschrijving

Inform-IT, Kenniscentrum voor Servicemanagement, ontwikkelt en verspreidt kennis op het gebied van servicemanagement. Inform-IT is nauw betrokken bij de Stichting SURVUZ, de beheerder van de USM-methode.

Lees de volledige beschrijving

Inform-IT, Kenniscentrum voor Servicemanagement, ontwikkelt en verspreidt kennis op het gebied van servicemanagement. Inform-IT is nauw betrokken bij de Stichting SURVUZ, de beheerder van de USM-methode.

9,1
Gemiddeld cijfer voor Inform-IT
Gebaseerd op 7 ervaringen
David W. Breuer
starstarstarstarstar_half
David W. Breuer
Product Owner
9
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"USM Bootcamp was voor mij een zeer positieve ervaring. Jan legt de lesstof goed uit en je wordt uitgedaagd om met een frisse blik naar servicemanagement processen te kijken. Door de opzet van de bootcamp is er voldoende ruimte voor individuele vragen (zowel in de groepsles als daarbuiten). In deze twee dagen heb ik veel nieuwe inzicht gekregen in servicemanagement en als Product Owner gebruik ik USM dagelijks in de praktijk." - 28-04-2020 11:13

"USM Bootcamp was voor mij een zeer positieve ervaring. Jan legt de lesstof goed uit en je wordt uitgedaagd om met een frisse blik naar servi… alles lezen - 28-04-2020 11:13

starstarstarstarstar_half
Sandra Verhulst
Allround IT medewerker
9
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"Het was een leerzame Bootcamp. Door de duidelijke en gestructureerde uitleg was het goed te begrijpen. Er was ruimte om vragen te stellen en ervaringen te delen. Door de logica van USM is het goed inzetbaar en over te dragen in de organisatie. Het was zeer de moeite waard." - 11-02-2020 22:59

"Het was een leerzame Bootcamp. Door de duidelijke en gestructureerde uitleg was het goed te begrijpen. Er was ruimte om vragen te stellen en… alles lezen - 11-02-2020 22:59

Rob Gerritsen
starstarstarstarstar
Rob Gerritsen
client directeur professional services
10
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"De USM Boostcamp 2 daagse was inspiratievol met tal van voorbeelden uit de praktijk. De ervaring van Jan en zijn bevlogenheid op het gebied van servicemanagement is een waardevolle toevoeging en maakt dit Boostcamp tot een succes. " - 11-02-2020 06:58

"De USM Boostcamp 2 daagse was inspiratievol met tal van voorbeelden uit de praktijk. De ervaring van Jan en zijn bevlogenheid op het gebied … alles lezen - 11-02-2020 06:58

Sander Nelemans
starstarstarstarstar
Sander Nelemans
Senior Process Specialist
10
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"De cursus, de methodiek én het gedachtegoed geven een verfrissend en verhelderend inzicht in de principes waaruit USM bestaat.
Iedere werkwijze bestaat uit een best practice en een principe. USM is het principe waarmee je in staat bent om iedere vorm van servicemanagement (ICT, HR, wagenparkbeheer etc) efficiënt en effectief in te richten zonder dat er dubbel werk uitgevoerd hoeft te worden.
" - 08-02-2020 02:35

"De cursus, de methodiek én het gedachtegoed geven een verfrissend en verhelderend inzicht in de principes waaruit USM bestaat. Iedere werk… alles lezen - 08-02-2020 02:35

starstarstarstarstar_border
Carlien de Mos
IT Service Management Consultant
8
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"Kort en krachtig zoals je van een bootcamp mag verwachten. Het zou geen USM zijn als de kennis niet logisch en gestructureerd aangeboden werd. het is veel, maar er is toch voldoende tijd voor vragen en goede discussies. Absolute aanrader om snel op stoom te komen met USM" - 07-02-2020 11:43

"Kort en krachtig zoals je van een bootcamp mag verwachten. Het zou geen USM zijn als de kennis niet logisch en gestructureerd aangeboden wer… alles lezen - 07-02-2020 11:43

starstarstarstarstar
Eric Jansen
Release Manager
10
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"Zonder meer een aanrader!

Helder, duidelijk en gestructureerd.

De cursus vult heel duidelijk een leemte op: Er is nu een duidelijk framework voor Service Organisaties. Het handboek USM v2 bevat interessante aanvullingen.

Een belangrijke verdienste is uiteraard de rijke ervaring en expertise van de trainer in dit domein. De training was daarom niet alleen nuttig maar ook zeer aangenaam en verrijkend.

Op het einde was er een welverdiend applaus voor de trainer van alle deelnemers!" - 05-02-2020 11:03

"Zonder meer een aanrader! Helder, duidelijk en gestructureerd. De cursus vult heel duidelijk een leemte op: Er is nu een duidelijk fra… alles lezen - 05-02-2020 11:03

Frans Hilgers
starstarstarstarstar_border
Frans Hilgers
zelfstandig
8
USM BOOSTCAMP: maak een succes van ESM, ITIL, ASL en BiSL, voor Facility en IT service management, en verbeter je dienstverlening met een universeel managementsysteem

"De training was helder en duidelijk met goede balans tussen theorie en praktijk, wel doordacht en goed bruikbaar in de praktijk. Er wordt een goed raamwerk gegeven om als handvat in de praktijk toe te kunnen passen" - 05-02-2020 07:17

"De training was helder en duidelijk met goede balans tussen theorie en praktijk, wel doordacht en goed bruikbaar in de praktijk. Er wordt ee… alles lezen - 05-02-2020 07:17

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Jan van Bon - Service Management Architect
Jan van Bon
Service Management Architect
9,1

Trainers

Jan van Bon - Service Management Architect
Jan van Bon
Service Management Architect
9,1