Bekwaam Klachten afhandelen 1
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Bekwaam Klachten afhandelen 1
Deze training is met name ontwikkelt voor personen die niet primair betrokken zijn bij de klachtenafhandeling, echter hiermee van doen hebben/krijgen in hun eigen werkzaamheden. U leert op welke “7 basisprincipes” een succesvolle klachtenafhandeling is gebaseerd en hoe u deze toepast. Na deze training bent u in staat om structureel, succesvol klachtenmanagement uit te voeren als onderdeel van uw totale klant gerelateerde werkzaamheden.
Leerdoelen
- Inzicht in de basisprincipes van de klachtenafhandeling.
- Systematisch en effectief afhandelen van klachten.
- Feedback verzorgen n.a.v. klacht
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Bekwaam Klachten afhandelen 1
Deze training is met name ontwikkelt voor personen die niet primair betrokken zijn bij de klachtenafhandeling, echter hiermee van doen hebben/krijgen in hun eigen werkzaamheden. U leert op welke “7 basisprincipes” een succesvolle klachtenafhandeling is gebaseerd en hoe u deze toepast. Na deze training bent u in staat om structureel, succesvol klachtenmanagement uit te voeren als onderdeel van uw totale klant gerelateerde werkzaamheden.
Leerdoelen
- Inzicht in de basisprincipes van de klachtenafhandeling.
- Systematisch en effectief afhandelen van klachten.
- Feedback verzorgen n.a.v. klacht
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.