Introductie van de Klachtenafhandeling

Tijdsduur
Logo van Institute of MicroTraining

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Institute of MicroTraining biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Alkmaar, Amsterdam, Apeldoorn, Breda, Den Haag, Eindhoven, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Introductie van de Klachtenafhandeling

Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de totale klantrelatie, biedt deze training u onder meer inzicht in het belang van klachtenmanagement en hoe u de betreffende bedrijfsrisico’s kunt neutraliseren. Daarnaast biedt deze training u handvaten om op een juiste en slimme manier uitvoering te geven aan klachtenmanagement. Hierbij wordt bijzondere aandacht besteed aan klachten afhandeling per telefoon.

Leerdoelen

  • Inzicht in ( het belang van) klachtenmanagement.
  • Organisatie+uitvoering van klachtenmanagement.
  • Telefonisch klachtenafhandeling

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Service level (agreement) management, Omgaan met, Stress en Communicatieve vaardigheden.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Introductie van de Klachtenafhandeling

Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de totale klantrelatie, biedt deze training u onder meer inzicht in het belang van klachtenmanagement en hoe u de betreffende bedrijfsrisico’s kunt neutraliseren. Daarnaast biedt deze training u handvaten om op een juiste en slimme manier uitvoering te geven aan klachtenmanagement. Hierbij wordt bijzondere aandacht besteed aan klachten afhandeling per telefoon.

Leerdoelen

  • Inzicht in ( het belang van) klachtenmanagement.
  • Organisatie+uitvoering van klachtenmanagement.
  • Telefonisch klachtenafhandeling

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)