Telefonisch verkopen
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Telefonisch verkopen
De training omvat naast inzichten, methodes/technieken. Werkorganisatiesformats ook waardevolle tips en trucs. Bovenop bovengenoemde inzichten e.d. komt in deze training ook nog aan bod wat de waarde is van een juiste instelling en hoe men “koud water” vrees kan overwinnen m.b.t. telefonisch verkopen. Na de training is men in staat optimaal telefonische verkoop gesprekken te voeren. Deze training is ontwikkeld voor startende en ervaren tele-verkopers al dan niet in een callcenter omgeving.
Leerdoelen
- De optimale voorbereiding voor uw tele-sales activiteiten
- Het verkrijgen van de juiste instelling t.b.v. tele-sales Openings+ afsluitingsstrategien t.b.v. Tele-salesge…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Telefonisch verkopen
De training omvat naast inzichten, methodes/technieken. Werkorganisatiesformats ook waardevolle tips en trucs. Bovenop bovengenoemde inzichten e.d. komt in deze training ook nog aan bod wat de waarde is van een juiste instelling en hoe men “koud water” vrees kan overwinnen m.b.t. telefonisch verkopen. Na de training is men in staat optimaal telefonische verkoop gesprekken te voeren. Deze training is ontwikkeld voor startende en ervaren tele-verkopers al dan niet in een callcenter omgeving.
Leerdoelen
- De optimale voorbereiding voor uw tele-sales activiteiten
- Het verkrijgen van de juiste instelling t.b.v. tele-sales Openings+ afsluitingsstrategien t.b.v. Tele-salesgesprekken
- Actief luisteren en technieken t.b.v behoefteinventarisatie
- Het Formuleren van het juiste aanbod
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.