Van klachten leren

Tijdsduur

Van klachten leren

MicroTraining BV
Logo van MicroTraining BV

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Van klachten leren

“De kosten om een nieuwe klant te krijgen zijn 7x hoger dan de kosten om een bestaande klant te behouden”. Vanuit dit uitgangspunt is deze training ontwikkeld voor medewerkers die klachten planmatig wensen te benaderen en de “inhoud” van de klacht structureel als waardevolle feedback naar de organisatie willen gebruiken. Onder meer leert u in deze cursus hoe u het klantengesprek t.a.v. klachten professione(e))le(r) kunt voeren en met een beter resultaat kunt afsluiten.

Leerdoelen

  • Inzicht in het belang van klachtenafhandeling.
  • Structureel verzorgen van feedback n.a.v. Klachten.
  • Profesionel klantgesprek voeren n.a.v. klachten

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Van klachten leren

“De kosten om een nieuwe klant te krijgen zijn 7x hoger dan de kosten om een bestaande klant te behouden”. Vanuit dit uitgangspunt is deze training ontwikkeld voor medewerkers die klachten planmatig wensen te benaderen en de “inhoud” van de klacht structureel als waardevolle feedback naar de organisatie willen gebruiken. Onder meer leert u in deze cursus hoe u het klantengesprek t.a.v. klachten professione(e))le(r) kunt voeren en met een beter resultaat kunt afsluiten.

Leerdoelen

  • Inzicht in het belang van klachtenafhandeling.
  • Structureel verzorgen van feedback n.a.v. Klachten.
  • Profesionel klantgesprek voeren n.a.v. klachten

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)