Verhogen van klanttevredenheid
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Verhogen van klanttevredenheid
Deze training is gericht om het dagelijkse klantencontact op de werkvloer (POS) te verbeteren. De deelnemers leren de klanten te benaderen vanuit haar/zijn verwachtingen en beleving. Men krijgt handreikingen over hoe de communicatie met een klant verloopt en de optimale wijze om hierop in te spelen. Deze training is bedoeld voor een ieder die dagelijks, voortdurend en intensief in contact met klanten staat (winkel, horeca etc.)
Leerdoelen
- Bepalen van de klantverwachting.
- Effectieve communicatie met klant: Inspelen op klant verwachting.
- Positief verwoorden klantfeedback
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.
Verhogen van klanttevredenheid
Deze training is gericht om het dagelijkse klantencontact op de werkvloer (POS) te verbeteren. De deelnemers leren de klanten te benaderen vanuit haar/zijn verwachtingen en beleving. Men krijgt handreikingen over hoe de communicatie met een klant verloopt en de optimale wijze om hierop in te spelen. Deze training is bedoeld voor een ieder die dagelijks, voortdurend en intensief in contact met klanten staat (winkel, horeca etc.)
Leerdoelen
- Bepalen van de klantverwachting.
- Effectieve communicatie met klant: Inspelen op klant verwachting.
- Positief verwoorden klantfeedback
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.