Verhogen van klanttevredenheid

Tijdsduur

Verhogen van klanttevredenheid

MicroTraining BV
Logo van MicroTraining BV

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Verhogen van klanttevredenheid

Deze training is gericht om het dagelijkse klantencontact op de werkvloer (POS) te verbeteren. De deelnemers leren de klanten te benaderen vanuit haar/zijn verwachtingen en beleving. Men krijgt handreikingen over hoe de communicatie met een klant verloopt en de optimale wijze om hierop in te spelen. Deze training is bedoeld voor een ieder die dagelijks, voortdurend en intensief in contact met klanten staat (winkel, horeca etc.)

Leerdoelen

  • Bepalen van de klantverwachting.
  • Effectieve communicatie met klant: Inspelen op klant verwachting.
  • Positief verwoorden klantfeedback

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Inhoud van de training is belangrijk. Maar de manier waarop de training wordt gegeven is zeker zo belangrijk. Max. 3,5 uur klassikaal volgens een strak format en daarna via jouw mobiel leren waar en wanneer jij wilt. Chatten met jouw docent of mede cursisten, gamen als je wilt en d.m.v. diverse vragen zorgen wij ervoor dat de stof die je tot je neemt op de lange termijn in je geheugen blijft en je niet alles weer binnen een paar dagen bent vergeten. En dit alles aan de hand van de IoM methodiek die wetenschappelijk onderbouwd en bewezen succesvol is.

Verhogen van klanttevredenheid

Deze training is gericht om het dagelijkse klantencontact op de werkvloer (POS) te verbeteren. De deelnemers leren de klanten te benaderen vanuit haar/zijn verwachtingen en beleving. Men krijgt handreikingen over hoe de communicatie met een klant verloopt en de optimale wijze om hierop in te spelen. Deze training is bedoeld voor een ieder die dagelijks, voortdurend en intensief in contact met klanten staat (winkel, horeca etc.)

Leerdoelen

  • Bepalen van de klantverwachting.
  • Effectieve communicatie met klant: Inspelen op klant verwachting.
  • Positief verwoorden klantfeedback

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)