DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Kees van Leeuwen+6

DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten

Intenza Consulting Group
Logo van Intenza Consulting Group
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Intenza Consulting Group heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 110 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,7
Gemiddeld cijfer voor DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Eva Verbogt
Contractmanager
10
DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten

"We hebben met een team van 10 contractmanagers de Disc training gevolgd bij Freek. Vooraf ontvingen we na het invullen van een vragenlijst een uitgebreid persoonlijk rapport waarna dit in een persoonlijk gesprek met de trainer is besproken. Daarnaast hebben we een trainingsdag met het gehele team gevolgd gericht op onze profielen. We hebben de training als zeer positief ervaren. Goede afwisseling van theorie en praktijk, gebracht met humor waardoor er ook veel herkenning was. Freek gaf praktische handvatten waar we veel aan hadden en zowel individueel als in teamverband mee verder kunnen. In 2020 willen we graag een vervolg!" - 07-01-2020 10:28

"We hebben met een team van 10 contractmanagers de Disc training gevolgd bij Freek. Vooraf ontvingen we na het invullen van een vragenlijst e… alles lezen - 07-01-2020 10:28

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Intenza Consulting Group biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten (eendaagse DISC-training)

Voor het voeren van een effectief gesprek is inzicht in je voorkeursstijl en achtergrondinformatie hoe de theorie m.b.t. gedragsstijlen te benutten in de dagelijkse praktijk onontbeerlijk. Deze sessie gaat je daarbij helpen.

Doelstelling

Persoonlijke effectiviteit in je dagelijkse praktijk vergroten. Inzicht in je persoonlijke kwaliteiten.

Onderwerpen

  • Jouw voorkeursstijl: waar ligt de kracht en de uitdaging?
  • Persoonlijke leerdoelen
  • Achtergronden DISC
  • Welke kwaliteit bezit jij?
  • Wat is je kracht en valkuil?
  • DISC in de praktijk.
  • Persoonlijke aandachtspunten

De training duurt 1 dag. Ter voorb…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: DISC, Leidinggeven, Communicatiestijlen, Effectief communiceren en Effectief beïnvloeden.

Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten (eendaagse DISC-training)

Voor het voeren van een effectief gesprek is inzicht in je voorkeursstijl en achtergrondinformatie hoe de theorie m.b.t. gedragsstijlen te benutten in de dagelijkse praktijk onontbeerlijk. Deze sessie gaat je daarbij helpen.

Doelstelling

Persoonlijke effectiviteit in je dagelijkse praktijk vergroten. Inzicht in je persoonlijke kwaliteiten.

Onderwerpen

  • Jouw voorkeursstijl: waar ligt de kracht en de uitdaging?
  • Persoonlijke leerdoelen
  • Achtergronden DISC
  • Welke kwaliteit bezit jij?
  • Wat is je kracht en valkuil?
  • DISC in de praktijk.
  • Persoonlijke aandachtspunten

De training duurt 1 dag. Ter voorbereiding neem je deel aan de scan. 

Over DISC

Gedrag is een essentieel en integraal onderdeel van wie jij bent. Onderzoek naar menselijk gedrag wijst uit dat mensen effectiever worden naarmate zij zichzelf beter kennen. Wie zijn eigen kwaliteiten kent en zich tegelijkertijd bewust is van zijn tekortkomingen, kan een strategie ontwikkelen om op een goede manier te reageren op eisen vanuit de werkomgeving. De DISC gedragsanalyse brengt dit helder en krachtig in beeld.

Voorbereiding

Ter voorbereiding vul je zelf ook de DISC vragenlijst in. Tijdens de training ontvang je jouw persoonlijke DISC profiel. 

9,7
Gemiddeld cijfer voor DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
Eva Verbogt
Contractmanager
10
DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten

"We hebben met een team van 10 contractmanagers de Disc training gevolgd bij Freek. Vooraf ontvingen we na het invullen van een vragenlijst een uitgebreid persoonlijk rapport waarna dit in een persoonlijk gesprek met de trainer is besproken. Daarnaast hebben we een trainingsdag met het gehele team gevolgd gericht op onze profielen. We hebben de training als zeer positief ervaren. Goede afwisseling van theorie en praktijk, gebracht met humor waardoor er ook veel herkenning was. Freek gaf praktische handvatten waar we veel aan hadden en zowel individueel als in teamverband mee verder kunnen. In 2020 willen we graag een vervolg!" - 07-01-2020 10:28

"We hebben met een team van 10 contractmanagers de Disc training gevolgd bij Freek. Vooraf ontvingen we na het invullen van een vragenlijst e… alles lezen - 07-01-2020 10:28

starstarstarstarstar_half
Nicole van den Oever
nicole.vd.oever@abab.nl
9
DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten

"Als jurist ben ik gericht op de inhoud; de trainingen van het Intenza team hebben me juist laten inzien dat niet alles om kennis draait, maar om communicatie: op welke manier stel ik de juiste vragen en wat maakt dat een klant er voor kiest om met mij een adviestraject te doorlopen. En bovenal: vooral doen waar je goed in bent en juist dat talent benutten. " - 11-11-2019 21:07

"Als jurist ben ik gericht op de inhoud; de trainingen van het Intenza team hebben me juist laten inzien dat niet alles om kennis draait, maa… alles lezen - 11-11-2019 21:07

Erik van Gorp
starstarstarstarstar
Erik van Gorp
Senior bedrijfsadviseur
10
DISC Training / Herkennen van en effectief inspelen op het gedrag van klanten

"Trainingen van Mario zitten vol met goede praktische tips en aansprekende herkenbare voorbeelden. Dit gecombineerd met het enthousiasme en de energie van Mario maakt dat deze training echt iets losmaakt bij mij. Ik ben er van overtuigd dat ik hierdoor stappen heb gemaakt in het effectief inspelen op gedrag." - 11-11-2019 07:42

"Trainingen van Mario zitten vol met goede praktische tips en aansprekende herkenbare voorbeelden. Dit gecombineerd met het enthousiasme en d… alles lezen - 11-11-2019 07:42

Kees van Leeuwen
Kees van Leeuwen
Trainer, coach, spreker
9,5
Jacqueline Kooijman
Jacqueline Kooijman
Trainer, Coach en Consultant
7
Frank van Hal
Frank van Hal
Trainer en Coach. Leiderschap, Sales, Klantgerichtheid, Gedragsverandering
9
Petra Kerrebijn
Petra Kerrebijn
Businesscoach, Gedragscoach, Leiderschapscoach, Saleshelper
9,4
Mario Bierkens
Mario Bierkens
inspirerende spreker, realisatiecoach, executive coach, trainer en auteur
8,9
Ruud Aben
Ruud Aben
Trainer en Coach
9,3
Freek Donkers
Freek Donkers
Trainer, coach en presentator. Spiegelend, positief prikkelend om het elke dag beter te doen.
9,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)