Training de monteur als ambassadeur

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Peter DekkersHan
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van IPV Training & Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 IPV Training & Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 112 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Training de monteur als ambassadeur
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
willem hazenberg
Project manager
10
Training de monteur als ambassadeur

"Prima training, door de kleine groep was het meer coaching met het cursusmateriaal als achtergrond materiaal. Han Vossen staat als ervaren sales manager ver boven de stof en kan deze dan ook goed met voorbeelden onderbouwen. Vooral zaken als proces, fase 1 social en lichaamstaal waren eye openers voor mij. Deze cursus is zeker aan te bevelen." - 30-10-2015 13:44

"Prima training, door de kleine groep was het meer coaching met het cursusmateriaal als achtergrond materiaal. Han Vossen staat als ervaren s… alles lezen - 30-10-2015 13:44

Startdata en plaatsen

placeDen Bosch
25 jan. 2021 tot 8 feb. 2021
Toon rooster
event 25 januari 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-1 dag 1
event 8 februari 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-1 dag 2
placeAmsterdam
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTA21-2 dag 1
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTA21-2 dag 2
placeRotterdam
11 mrt. 2021 tot 25 mrt. 2021
Toon rooster
event 11 maart 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTA21-3 dag 1
event 25 maart 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTA21-3 dag 2
placeZwolle
9 apr. 2021 tot 23 apr. 2021
Toon rooster
event 9 april 2021, 09:30-16:30, Zwolle, DTA21-4 dag 1
event 23 april 2021, 09:30-16:30, Zwolle, DTA21-4 dag 2
placeDen Bosch
27 mei. 2021 tot 10 jun. 2021
Toon rooster
event 27 mei 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-5 dag 1
event 10 juni 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-5 dag 2
placeAmsterdam
17 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 17 september 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTA21-6 dag 1
event 1 oktober 2021, 09:30-16:30, Amsterdam, DTA21-6 dag 2
placeRotterdam
17 sep. 2021 tot 1 okt. 2021
Toon rooster
event 17 september 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTA21-7 dag 1
event 1 oktober 2021, 09:30-16:30, Rotterdam, DTA21-7 dag 2
placeDen Bosch
23 sep. 2021 tot 7 okt. 2021
Toon rooster
event 23 september 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-8 dag 1
event 7 oktober 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-8 dag 2
placeZwolle
8 okt. 2021 tot 22 okt. 2021
Toon rooster
event 8 oktober 2021, 09:30-16:30, Zwolle, DTA21-9 dag 1
event 22 oktober 2021, 09:30-16:30, Zwolle, DTA21-9 dag 2
placeDen Bosch
25 nov. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 25 november 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-10 dag 1
event 9 december 2021, 09:30-16:30, Den Bosch, DTA21-10 dag 2

Beschrijving

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In de training de monteur als ambassadeur leer je jouw klantgerichtheid en serviceverlening verbeteren ✓ Startgarantie ✓ Trainers met beroepservaring

In de training de monteur als ambassadeur leer je jouw klantgerichtheid en serviceverlening verbeteren ✓ Startgarantie ✓ Trainers met beroepservaring

Alleen technische kennis is niet meer voldoende om klanten te winnen en te behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je dus niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de training de monteur als ambassadeur! Resultaten N…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Installatietechniek, Flensmonteur, Fietsenmaker en MBV & TBV (Monteur / Technicus Beveiligingssystemen).

IPV geeft een startgarantie.

IPV Training & Advies is een gespecialiseerd bureau in het ontwikkelen van praktische persoonlijke vaardigheden voor mensen in technische branches. In onze aanpak combineren we bijeenkomsten met digitaal leren en coachen. We sturen op direct leerresultaat en op blijvende ontwikkeling op eigen kracht. Ook voor de langere termijn.

In de training de monteur als ambassadeur leer je jouw klantgerichtheid en serviceverlening verbeteren ✓ Startgarantie ✓ Trainers met beroepservaring

In de training de monteur als ambassadeur leer je jouw klantgerichtheid en serviceverlening verbeteren ✓ Startgarantie ✓ Trainers met beroepservaring

Alleen technische kennis is niet meer voldoende om klanten te winnen en te behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je dus niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de training de monteur als ambassadeur! Resultaten Na het volgen van de training de monteur als ambassadeur: Heb je inzicht in je ambassadeursrol en de invloed van jouw gedrag op de tevredenheid van de klant Ken je de belangrijkste aandachtspunten voor het ambassadeurschap tijdens een klantbezoek Ben je in staat om jouw bedrijf in diverse situaties goed te vertegenwoordigen Kun je in uiteenlopende situaties klantgesprekken voeren die voldoen aan de klantverwachting of deze zelfs overtreffen Kun je klantgericht omgaan met klachten, ongenoegen en weerstanden bij klanten Weet je wat je persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten zijn Voer je jouw ambassadeursrol met plezier en enthousiasme uit Voor wie Je bent werkzaam als (service) monteur. Je wilt jouw vaardigheden op het gebied van klantgerichtheid en service verbeteren en adequaat reageren op (lastige) klantsituaties. Het niveau van deze training is MBO/MBO+, maar er is geen specifieke voorkennis of ervaring nodig. Altijd-door-garantie Goed nieuws! Deze training gaat door. Hoe dan ook. Wanneer de maatregelen van het RIVM het toelaten, trainen we klassikaal. Wij zijn ook voorbereid om digitaal te trainen wanneer klassikaal trainen niet mogelijk is. Daar hebben we inmiddels een beproefd en door deelnemers gewaardeerde aanpak voor ontwikkeld! Hierdoor kunnen wij een 'altijd-door garantie bieden. Over de training de monteur als ambassadeur Deze training is voor monteurs en engineers met klantcontact. Technisch versta je je vak volledig, maar je ervaart nog een uitdaging in het professioneel omgaan met klanten en de persoonlijke vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Hoe achterhaal je de verwachtingen van de klant en weet je of de klant tevreden is? Hoe stel je de klant gerust en wat draagt bij in het vertrouwen? Dit zijn typische vragen die monteurs in de praktijk tegenkomen. Deze en velen anderen vragen worden in deze praktische cursus beantwoord. Onze trainers spreken de taal van monteurs kennen de beroepspraktijk. De training bestaat uit twee dagen waarin je praktisch aan de slag gaat. De verschillende modellen en theorieEn krijg je uitgelegd tijdens het praktisch oefenen met de onderwerpen. Het vervolg op deze training is de training de monteur als adviseur. We verzorgen deze training ook online in een digitale leeromgeving en incompany voor groepen collega's op locatie.

De resultaten na het volgen van de training De technicus als ambassadeur: Je hebt inzicht in je ambassadeursrol en de invloed van jouw gedrag op de tevredenheid van de klant Je weet wat je persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten zijn Je bent in staat om het bedrijf waar je werkt in diverse situaties goed te vertegenwoordigen Je voert je ambassadeursrol met plezier en enthousiasme uit Je kent de belangrijkste aandachtspunten voor het ambassadeurschap tijdens een klantbezoek Je kunt in uiteenlopende situaties klantgesprekken voeren die voldoen aan de klantverwachting of deze zelfs overtreffen Je kunt klantgericht omgaan met klachten, ongenoegen en weerstanden bij klanten.

De training bestaat uit twee dagen waarin je praktisch aan de slag gaat. De verschillende modellen en theorieEn krijg je uitgelegd tijdens het realistisch oefenen met de onderwerpen. Dag 1: Service en contact Onderwerpen die aan de orde komen: Inzicht in service en klantbeleving Bewustwording van de ambassadeursrol en situationeel handelen Effectief omgaan met verschillende type klanten: Platina-model De eerste indruk en (samen)werken vanuit contact met de klant De A.O.R.T.A. bezoekprocedure bij de klant Je persoonlijke uitstraling als monteur. Dag 2: Service en communicatie Onderwerpen die aan de orde komen: Richtlijnen en etiquette In de schoenen van de klant: empathie Repareren van klant en techniek: klachten en lastige situaties Besluitvorming bij klanten Uitvragen van de ontwikkeling bij bedrijven en klantbehoeften Verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden Persoonlijk plan van technicus naar ambassadeur voor je bedrijf. Competenties Je versterkt de volgende competenties: Klantgerichtheid Gespreksvaardigheid Samenwerken Certificaat Je ontvangt het IPV-certificaat wanneer je de gehele training volgt.

De training start met het formuleren van je leerdoelen in de digitale Ieeromgeving. Daarna heb je telefonisch contact met de trainer over je persoonlijke leervragen en wat je vooral wil bereiken. In de training werk je gericht aan het verbeteren van je gespreksvaardigheden en klantgerichtheid in verschillende situaties. Dat doen we met afwisselende praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke feedback op je werkwijze en gedrag. Tijdens de training besteden we veel aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling en ontvang je tips om ook na afloop van de training met leren aan de gang te blijven. Studiebelasting De beide trainingsdagen duren ieder een dag. Daarnaast moet je rekening houden met ongeveer twee uur zelfstudie per week gedurende de doorlooptijd van de training. Certificaat Je ontvangt het IPV-certificaat De technicus als ambassadeur als je beide trainingsdagen aanwezig bent geweest en actief hebt meegedaan. Competenties Je versterkt de volgende competenties: Klantgerichtheid Gespreksvaardigheid Samenwerken

10
Gemiddeld cijfer voor Training de monteur als ambassadeur
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
willem hazenberg
Project manager
10
Training de monteur als ambassadeur

"Prima training, door de kleine groep was het meer coaching met het cursusmateriaal als achtergrond materiaal. Han Vossen staat als ervaren sales manager ver boven de stof en kan deze dan ook goed met voorbeelden onderbouwen. Vooral zaken als proces, fase 1 social en lichaamstaal waren eye openers voor mij. Deze cursus is zeker aan te bevelen." - 30-10-2015 13:44

"Prima training, door de kleine groep was het meer coaching met het cursusmateriaal als achtergrond materiaal. Han Vossen staat als ervaren s… alles lezen - 30-10-2015 13:44

starstarstarstarstar
brian baggen
Service Engeneer
10
Training de monteur als ambassadeur

"Veel geleerd, goede voorbeelden.
Heel prettige sfeer en goede interactie. Goede praktijk voorbeelden en oefeningen.
Alles heel duidelijk. Deze training zal ik bij iedereen aanprijzen. Alles goed te gebruiken in de praktijk. " - 07-10-2015 14:35

"Veel geleerd, goede voorbeelden. Heel prettige sfeer en goede interactie. Goede praktijk voorbeelden en oefeningen. Alles heel duidelijk.… alles lezen - 07-10-2015 14:35

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)