Training omgaan met ontevreden klanten (ook online!)
Beschrijving
Wil je met meer vertrouwen in gesprek met ontevreden of klagende klanten?
De training omgaan met ontevreden klanten is live, in 1 dagdeel gaan we:
- Aan de slag om signalen en ontevreden klanten te herkennen
- Veel oefenen om met vertrouwen in gesprek te gaan
- Oefenen met reviews en een merk-waardige reactie te geven
Boordevol technieken, coaching, tips en tricks zodat jij met vertrouwen in gesprek of online reageert op ontevreden klanten!
Deze training is geschikt voor medewerkers die regelmatig in contact staan met ontevreden klanten of klachtbehandelaren. We hebben een energiek dagdeel waar we gaan werken met op maat gemaakte scenario's.
Een mooie review van Celeste:
'Gi…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil je met meer vertrouwen in gesprek met ontevreden of
klagende klanten?
De training omgaan met ontevreden klanten is live, in 1 dagdeel
gaan we:
- Aan de slag om signalen en ontevreden klanten te herkennen
- Veel oefenen om met vertrouwen in gesprek te gaan
- Oefenen met reviews en een merk-waardige reactie te geven
Boordevol technieken, coaching, tips en tricks zodat jij
met vertrouwen in gesprek of online reageert op ontevreden
klanten!
Deze training is geschikt voor medewerkers die regelmatig in contact staan met ontevreden klanten of klachtbehandelaren. We hebben een energiek dagdeel waar we gaan werken met op maat gemaakte scenario's.
Een mooie review van Celeste:
'Gisteren heb ik een ontzettend fijne training gehad, het was erg leerzaam en actief! Echt een aanrader om Loretta in te huren hiervoor ;)'
Meer over de trainster en founder van KlachtBeleving, Loretta:
Loretta werkt al jarenlang binnen de financiële dienstverlening, eerst inhoudelijk als adviseur en daarna als certified Lean & Change consultant, coach en later als Customer Experience Professional (CCXP) developer voor Customer Experience projecten. Haar rugzak zit vol met tools en tricks om organisaties te inspireren en te activeren om met ontevreden klanten aan de slag te gaan.
Ze is enthousiast, lacht graag en is gedreven om resultaten te behalen. Want voor Loretta is klachtenmanagement meer dan alleen mooie inzichten; het draait om actie, voortdurende verbetering en het bereiken van mooie resultaten, altijd vanuit de win-win mindset.
Met KlachtBeleving helpt ze organisaties met het verbinden van de silo’s waar klachten zich kunnen bevinden om gezamenlijk te werken aan een beter service recovery process, te leren van klachten voor meer loyale en tevreden klanten en een continu verbeterende organisatie. Ze is de one-stop-shop als het gaat om klacht- en signaalmanagement.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.