Training Klantgerichtheid
"Martijn kan zich goed inleven in specifieke situaties die spelen binnen ons bedrijf. Dit heeft voor mij een grote toegevoegde waarde. Het “Guest experience model” werd naar mijn mening te weinig mee gedaan en snel afgewerkt. Hier had meer mee gedaan kunnen worden en belangrijke informatie uitgehaald kunnen worden voor het bedrijf." - 09-07-2020 09:34
"Martijn kan zich goed inleven in specifieke situaties die spelen binnen ons bedrijf. Dit heeft voor mij een grote toegevoegde waarde. Het “G… alles lezen - 09-07-2020 09:34
Beschrijving
Klantgerichtheid maakt het verschil. Zeker als je klant ambassadeur is. Dan waardeert je klant jouw organisatie met minimaal een negen. Omdat de klant zo positief over je is, raadt hij iedereen aan om bij jou te kopen én blijft hij trouw aan je organisatie. Dit levert veel op:
- meer omzet en rendement;
- de juiste focus voor je organisatie;
- klanten die blijven terugkomen;
- innovatie;
- bevlogen medewerkers.
Hoe je van je klant een ambassadeur maakt? Dat doe jij en je medewerkers. Jullie hebben de grootste invloed op de klant. Door deze praktische en interactieve training vergroten we jouw kennis en vaardigheden met betrekking tot klantgerichtheid.
Inhoud training
De inhoud van de tra…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Klantgerichtheid maakt het verschil. Zeker als je klant ambassadeur is. Dan waardeert je klant jouw organisatie met minimaal een negen. Omdat de klant zo positief over je is, raadt hij iedereen aan om bij jou te kopen én blijft hij trouw aan je organisatie. Dit levert veel op:
- meer omzet en rendement;
- de juiste focus voor je organisatie;
- klanten die blijven terugkomen;
- innovatie;
- bevlogen medewerkers.
Hoe je van je klant een ambassadeur maakt? Dat doe jij en je medewerkers. Jullie hebben de grootste invloed op de klant. Door deze praktische en interactieve training vergroten we jouw kennis en vaardigheden met betrekking tot klantgerichtheid.
Inhoud training
De inhoud van de training is gebaseerd op het boek ‘Klanten, wat moet je ermee?’ en de werkervaring van de trainers bij Efteling, Jumbo en Robinsonclub.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Waarom is klantgerichtheid belangrijk?
- Respect is de basis
- Wachten is funest
- Bedankt voor de klacht
- De overtreffende trap
- Kijken door de ogen van de klant
"Martijn kan zich goed inleven in specifieke situaties die spelen binnen ons bedrijf. Dit heeft voor mij een grote toegevoegde waarde. Het “Guest experience model” werd naar mijn mening te weinig mee gedaan en snel afgewerkt. Hier had meer mee gedaan kunnen worden en belangrijke informatie uitgehaald kunnen worden voor het bedrijf." - 09-07-2020 09:34
"Martijn kan zich goed inleven in specifieke situaties die spelen binnen ons bedrijf. Dit heeft voor mij een grote toegevoegde waarde. Het “G… alles lezen - 09-07-2020 09:34
"Het was interactief en er werden goede voorbeelden gebruikt die uiteindelijk vertaald werden naar voor ons praktische bedrijfssituaties. Ik heb geen elementen gemist. Het was misschien fijn geweest als er wat meer tijd over was voor de vertaalslag/het bespreken van de ingevulde formulieren over medewerkers, decor en processen, maar het was verder helemaal goed. " - 07-07-2020 13:48
"Het was interactief en er werden goede voorbeelden gebruikt die uiteindelijk vertaald werden naar voor ons praktische bedrijfssituaties. Ik … alles lezen - 07-07-2020 13:48
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.