KlantHoffelijk: klantvriendelijk 2.0
Beschrijving
FlirtManagement staat al 22 jaar garant voor leuke en leerzame communicatietrainingen.
Deze probleemstelling van een zakelijke relatie van mij, inspireerde mij tot het ontwikkelen van de training Hoffelijk communiceren, klantvriendelijk 2.0:
“Mijn consultants zijn wellicht de beste van Nederland. Klanten zijn lovend over hun expertise en toch werden ze laatst teruggestuurd door een belangrijke klant. Ze zijn wel klantvriendelijk maar op een of andere manier weten ze geen klik te krijgen met de klant. En de relatie met de klant is heel belangrijk.”
Wilt u een leuke relatie opbouwen met uw klanten, dan is de training Hoffelijke communicatie: klantvriendelijk 2.0 een uitstekende keuze.
Vindt u dat u al klantvriendelijk genoeg bent dan is deze training zeker iets meer voor u.
Is…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
FlirtManagement staat al 22 jaar garant voor leuke en leerzame communicatietrainingen.
Deze probleemstelling van een zakelijke relatie van mij, inspireerde mij tot het ontwikkelen van de training Hoffelijk communiceren, klantvriendelijk 2.0:
“Mijn consultants zijn wellicht de beste van Nederland. Klanten zijn lovend over hun expertise en toch werden ze laatst teruggestuurd door een belangrijke klant. Ze zijn wel klantvriendelijk maar op een of andere manier weten ze geen klik te krijgen met de klant. En de relatie met de klant is heel belangrijk.”
Wilt u een leuke relatie opbouwen met uw klanten, dan is de
training Hoffelijke communicatie: klantvriendelijk 2.0 een
uitstekende keuze.
Vindt u dat u al klantvriendelijk genoeg bent dan is deze training
zeker iets meer voor u.
Is uw branche ‘anders’ en ‘uw klanten hopeloos lastig’, dan is deze
training helemaal voor u.
Deze training is hoe dan ook gemaakt voor u. Voor ‘u als
organisatie’ en voor ‘u als dienstverlener’ binnen de
organisatie.
Een goede dienst en klantvriendelijkheid zijn niet genoeg. Van kalntvriendelijkheid worden klanten tevreden, niet enthousiast. Terwijl alleen enthousiaste klanten trouwe klanten zijn. Vriendelijkheid is slechts de ondergrens van hoffelijk communiceren. Hoffelijke communicatie is hartelijk en bezield. Hoffelijk communiceren komt van binnenuit. Geen nepglimlach, gespeelde aandacht en vriendelijkheid zonder bezieling.
De kern van de hoffelijke communicatie is de emotionele meerwaarde voor de klant. U gaat zo om met uw klanten zodat ze zich geweldig voelen. Communiceer hoffelijk met uw klanten en ze zullen niet meer zonder u willen.
In de training Hoffelijke communicatie: klantvriendelijkheid 2.0 werken we aan de juiste werkhouding, stippelen we het ideale gedrag uit per contactmoment en slijpen we de contactuele vaardigheden bij.
We doorlopen deze 10 stappen onderweg naar een ongeëvenaard klantcontact:
Stap 1: ga voor klanthoffelijkheid
Stap 2: maak klantcontact belangrijk
Stap 3: behandel uw klant als Paus!
Stap 4: doe het niet slechter dan Lady Gaga!
Stap 5: geef de juiste extra
Stap 6: zorg voor de hu&ho mentaliteit
Stap 7: durf stout te dromen
Stap 8: maak van contactmomenten klantmomenten
Stap 9: stippel uw droomgedrag uit per klantmoment
Stap 10: koester uw droomwijzer
Een doorstap: de hoffelijkheidsscan
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.