Sales Excellence Kweekel
Beschrijving
Sales Excellence
Mede dankzij de technologische ontwikkelingen verandert de wereld om ons heen razendsnel. Ook de klant verandert hierin mee! Onderscheid in klantrelatie en beleving wordt voor bedrijven steeds belangrijker! Het bouwen en behouden van een sterke relatie met de klant is echter moeilijker dan het lijkt.
Hoe blijven jullie de aansluiting houden? Wij helpen al jaren organisaties hun sales te verbeteren op het gebied van strategie, management en resultaten!
Management
Elke dag het maximale uit jouw team halen is meer dan alleen vertellen wat met moet doen. De rol en houding van de manager is cruciaal in het bereiken van de resultaten van de afdeling. Bij de rol van de salesma…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sales Excellence
Mede dankzij de technologische ontwikkelingen verandert de wereld om ons heen razendsnel. Ook de klant verandert hierin mee! Onderscheid in klantrelatie en beleving wordt voor bedrijven steeds belangrijker! Het bouwen en behouden van een sterke relatie met de klant is echter moeilijker dan het lijkt.
Hoe blijven jullie de aansluiting houden? Wij helpen al jaren organisaties hun sales te verbeteren op het gebied van strategie, management en resultaten!
Management
Elke dag het maximale uit jouw team halen is meer dan alleen vertellen wat met moet doen. De rol en houding van de manager is cruciaal in het bereiken van de resultaten van de afdeling. Bij de rol van de salesmanager komen veel vaardigheden kijken! Hoe zorg je voor duidelijkheid en visie en laat je jouw team maximaal presteren?
- Sales strategie en realisatie
- Ontwikkeling verkoopplan
- Het aansturen van een sales organisatie
- Motivatie en high performance teams
- De weg naar klantloyaliteit
- Optimalisatie samenwerking Marketing & Sales
Sales team
Of het nu verkopers, customer service of account managers zijn, deze mensen zijn het visitekaartje van jullie bedrijf. Elke dag opnieuw staan ze in contact met de klanten en vertegenwoordigen ze zo een enorme waarde voor jullie organisatie. Ieder klankgesprek is anders, hoe zijn ze flexibel en weten ze steeds maximaal te presteren?
- Bewustwording eigen gedrag en communicatiestijl
- De verschillende koopmotieven.
- Persoonlijke invloed op de vertrouwensrelatie.
- Versterken invloed op het gunningsproces.
- Succesvolle communicatie met verschillende klanttypen.
- Pro activiteit in relatie tot de klant.
- Het creëren van een optimale klantrelatie.
- Verschillende fasen van het klantcontact.
- Omgaan en overwinnen van weerstand.
Volledig: Van analyse tot ontwerp, uitvoering en intervisie! Wij nemen uitgebreid de tijd om ons in te leven in de werkomgeving van de beoogde deelnemers.
100% op maat: Samen ontwerpen wij onze maatwerk training zo dat jullie trainingsdoelen optimaal worden bereikt. Jullie wensen zijn de uitgangspunten voor onze uitvoering.
Professioneel: De training wordt gegeven door ervaren specialisten die op de hoogte zijn van de laatste technieken.
Wij zijn ervan overtuigd dat medewerkers, managers en
organisaties succesvoller kunnen functioneren.
Eenvoudiger, met meer plezier en met betere resultaten.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.