Masterclass coachen en motiveren

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Learncare Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Learncare Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 168 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeCapelle aan den ijssel
10 jun. 2021

Beschrijving

Beschrijving

  • Hoe krijg ik de cliënt in beweging?
  • Hoe neem ik een meer coachende rol aan?
  • Hoe verbeter ik mijn gesprekstechnieken/coachingsvaardigheden?
  • Hoe ga ik om met de emoties van een klant?
  • Wat zijn de componenten van motiveren en hoe herken ik deze bij een klant?

Herken je je in bovenstaande vragen? Wil je door gesprekstechnieken meer grip krijgen in het gesprek en op je cliënt? Wil je niet langer discussiëren met een klant of stuk lopen op de houding van de cliënt?
Door het volgen van deze masterclass leer je hoe je door de juiste gesprekstechnieken te gebruiken sturing houdt in het gesprek, aan bewustwording werkt bij je cliënt en deze weer in beweging krijgt. Naast bewu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Motiveren, Coaching, Leidinggeven, Durf & Daadkracht en Inspiratie.

Beschrijving

  • Hoe krijg ik de cliënt in beweging?
  • Hoe neem ik een meer coachende rol aan?
  • Hoe verbeter ik mijn gesprekstechnieken/coachingsvaardigheden?
  • Hoe ga ik om met de emoties van een klant?
  • Wat zijn de componenten van motiveren en hoe herken ik deze bij een klant?

Herken je je in bovenstaande vragen? Wil je door gesprekstechnieken meer grip krijgen in het gesprek en op je cliënt? Wil je niet langer discussiëren met een klant of stuk lopen op de houding van de cliënt?
Door het volgen van deze masterclass leer je hoe je door de juiste gesprekstechnieken te gebruiken sturing houdt in het gesprek, aan bewustwording werkt bij je cliënt en deze weer in beweging krijgt. Naast bewustwording draagt coaching bij aan de motivatie van de cliënt, een onmisbare stap bij gedragsverandering.

Je kunt bij een cliënt op een muur stuiten, een eigenwijze cliënt treffen of een cliënt aantreffen die allerlei vaardigheden ontbeert. Het is dan een flinke klus om je klant budgetteringsvaardigheden aan te leren of hem/haar tot inzicht te laten komen. Ik reik je de tools aan die jij nodig hebt om een klant te kunnen coachen en motiveren

Docent R. Westphal

Doel

Verbeteren coaching vaardigheden, aanscherpen gesprekstechnieken, omgaan met de componenten van motiveren, omgaan met emoties van de cliënt.

Tijdsduur

De module wordt verzorgd in één bijeenkomst van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

Lesmateriaal

Het lesmateriaal wordt voor de masterclass online aangeboden. Als extra voorbereiding willen wij jou vragen om het lesmateriaal alvast door te lezen. Je zult de inloggegevens voor de start per e-mail ontvangen. Je hebt tot eind van het jaar toegang tot het lesmateriaal, alle nieuwe updates ontvang je ook en je kunt contact houden met de docent. Graag een laptop/Ipad meenemen naar de bijeenkomst.

Voorbereiding

Voorafgaand is het mogelijk om een casus op te sturen.
De casus kan één week voor de start van de bijeenkomst per e-mail worden doorgegeven aan: info@learncare.nl

Aantal deelnemers

Minimum aantal deelnemers: 8
Maximum aantal deelnemers: 15

Certificaat

Na afloop van de training ontvang je een certificaat van deelname.

Programma

  • Techniek van schaalvragen
  • Oplossingsgericht coachen
  • Coachen vanuit de componenten van motiveren
  • Omgaan met emoties cliënt
  • Het geven van feedback
  • Verbeteren coaching vaardigheden

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)