Klachtenbehandeling online cursus
Beschrijving
Leer- en kennisplatform Zivier - Het eerste medewerker ontwikkelingsplatform met alle functionaliteiten, die het werken aan kennis en kennisdeling makkelijk maken.
De kwalitatieve online cursussen worden samengesteld door onderwijskundigen en experts in hun kennisgebied.
Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling. De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.
U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier stappen in communicatie om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken. Deze theorie wordt ook ter voorbereiding gebruikt voor de praktijktraining 'Klachten…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Leer- en kennisplatform Zivier - Het eerste medewerker ontwikkelingsplatform met alle functionaliteiten, die het werken aan kennis en kennisdeling makkelijk maken.
De kwalitatieve online cursussen worden samengesteld door onderwijskundigen en experts in hun kennisgebied.
Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling. De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.
U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier stappen in communicatie om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken. Deze theorie wordt ook ter voorbereiding gebruikt voor de praktijktraining 'Klachtenbehandeling' door Mofundus B.V.
De volgende resultaten worden in combinatie met de praktijkdag van Mofundus bereikt:
* U herkent verschillend (telefonisch) gedrag.
* U weet uw eigen spanning te managen.
* U geeft klanten weer vertrouwen en lost de klacht op.
* U concretiseert de klacht en brengt deze terug in de organisatie.
* U stelt de juiste vragen en maakt de goede aantekeningen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.