Van een Reactief naar een Proactief Secretariaat
Beschrijving
Liefde voor Talent: om secretariaten beter te laten presteren
Ben jij een HR professional of een Teamleider/Manager Office
Support en kan jouw team wel een boost gebruiken? Ze beter
leren samenwerken, ze constructiever met elkaar laten
communiceren en ze meekrijgen met de veranderingen? Wij
brengen pit in jouw team waardoor een kwaliteitsslag
kan worden gemaakt en hun bijdrage aan de organisatie wordt
vergroot!
WORKSHOP VAN RE- NAAR PROACTIEF
Functioneert jouw team in principe goed maar verwacht je toch iets meer van ze? Zou je willen dat ze meer halen ipv afwachten? Dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en zich proactiever opstellen? Dat ze meer meedenken met de business en/of de organisatie? Dat ze meer wendbaar en flexibel zijn? Wij leren ze hoe zij hun bijdrage kunnen vergroten naar de business wat bijdraagt aan een grotere (interne) klanttevredenheid.
Wat gaan we doen?
Wij gebruiken de tijdmatrix van Stephen Covey voor het inzichtelijk maken van de recente activiteiten van alle teamleden. Bij elke activiteit zullen zij zich de vraag stellen of dit bijdraagt aan hun individuele doel, aan het…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Liefde voor Talent: om secretariaten beter te laten presteren
Ben jij een HR professional of een Teamleider/Manager Office
Support en kan jouw team wel een boost gebruiken? Ze beter
leren samenwerken, ze constructiever met elkaar laten
communiceren en ze meekrijgen met de veranderingen? Wij
brengen pit in jouw team waardoor een kwaliteitsslag
kan worden gemaakt en hun bijdrage aan de organisatie wordt
vergroot!
WORKSHOP VAN RE- NAAR PROACTIEF
Functioneert jouw team in principe goed maar verwacht je toch iets meer van ze? Zou je willen dat ze meer halen ipv afwachten? Dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en zich proactiever opstellen? Dat ze meer meedenken met de business en/of de organisatie? Dat ze meer wendbaar en flexibel zijn? Wij leren ze hoe zij hun bijdrage kunnen vergroten naar de business wat bijdraagt aan een grotere (interne) klanttevredenheid.
Wat gaan we doen?
Wij gebruiken de tijdmatrix van Stephen Covey voor het inzichtelijk maken van de recente activiteiten van alle teamleden. Bij elke activiteit zullen zij zich de vraag stellen of dit bijdraagt aan hun individuele doel, aan het team en aan de doelstelling van de organisatie.
Zo krijgen ze zicht op de verschillende taken in hun werk en hoe ze daar slimmer mee om kunnen gaan; wellicht door elkaar aan te vullen of taken te rouleren. Vaak komt het er op neer dat ze tijd vrij gaan maken om te werken aan hun persoonlijk doel, het doel van de organisatie en/of het team en daardoor proactiever gaan werken.
Resultaat
Deze workshop zorgt ervoor dat medewerkers in beweging worden gezet door na te gaan welke bijdrage zij leveren aan de organisatie en hoe zij nog meer van waarde kunnen zijn. Ze leren hoe ze nog meer voldoening kunnen halen uit hun werk door vooruit te kijken en te anticiperen op de ontwikkelingen die gaande zijn in de organisatie.
Heb je een vraag over bovenstaande workshop? Wil je weten of deze workshop aansluit bij jouw vraag of de vraag in jouw team? Neem gerust contact met ons op. Dan bespreken we samen wat er mogelijk is.
Recensie Medisch Spectrum Twente
"Ik voelde me erg goed bij de manier waarop de trainers te werk gingen: dicht bij de cursist, helpen door voorbeelden te geven".
"Dit kwam de dynamiek zeker ten goede. De sfeer en de communicatie in de groep waren heel goed."
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.