star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 129.000 onafhankelijke ervaringen.

27 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design, Neuromarketing en User Stories.

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 28 februari 2024 in Utrecht en 24 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde…

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
placeDonderdag 11 april 2024 in Utrecht en 4 andere datums

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Customer Experience Masterclass 2024

Logo van Nienke Bloem Services B.V.
placeDonderdag 20 juni 2024 in Utrecht en 1 andere datum

The Customer Experience Masterclass will help you broaden and deepen your knowledge of CX. And not only that: a Masterclass also offers the…

check_box_outline_blank

Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk

Logo van Institute for Service Leadership
placeDinsdag 19 maart 2024 in Amersfoort

Korte omschrijving Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door to…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDonderdag 28 maart 2024 in Amsterdam en 18 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: Een customer experience (CX) gedreven organisatie doet meer dan de customer journey in kaart brengen of de klan…

check_box_outline_blank

Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

Logo van Coniche Business School
placeMaandag 18 maart 2024 in Online en 1 andere datum

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 12 maart 2024 in Amsterdam en 4 andere datums

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
placeWoensdag 28 februari 2024 in Utrecht en 10 andere datums

De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans én meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over custo…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management in één dag

Logo van Institute for Service Leadership

Korte omschrijving Masterclass van één dag waarin de belangrijkste theorieën over customer experience management aan de orde komen. Inleidi…

check_box_outline_blank

Post-hbo Module CXM | Customer Experience Management

Logo van Coniche Business School
placeMaandag 18 maart 2024 in Amersfoort en 1 andere datum

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management…

check_box_outline_blank

Proefcollege Post-hbo CXM Customer Experience Management

Logo van Coniche Business School
placeAmersfoort

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Customer Experience (CX) voor iedereen! (DUO)

Logo van Coniche Business School
placeAmersfoort

Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!…

check_box_outline_blank

Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

Logo van Coniche Business School
placeAmersfoort

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt…

check_box_outline_blank

SRM C Customer Experience en Business Intelligence specialist - Virtual Classroom

Logo van SRM

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+ niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systeme…

check_box_outline_blank

SRM C Customer Experience en Business Intelligence specialist - Dag

Logo van SRM

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+ niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systeme…