37 Customer Journey trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: SEO, UX / User Experience Design en Neuromarketing.
Bekijk ook: SEO, UX / User Experience Design en Neuromarketing.
Customer Journey Design

Korte beschrijving: Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossm…
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…
Customer Journey - Dag

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…
Customer Journey (ook online virtual classroom)

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…
Customer Journey Management (korte opleiding)

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…
Salesfunnel in de digitale customer journey

Iedereen weet inmiddels goed dat de digitale marketingmix van groot belang is binnen de totale marketingstrategie. Er is echter vaak een te…
Customer Journey Mapping

Veel B2B en B2C marketeers houden zich bezig met het in kaart brengen van de customer experience, maar een optimale customer journey krijg …
Customer Journey

Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee; Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren e…
Agile Design Thinking & Customer Journey Mapping

Om te denken als ontwerper, moet je kijken zoals je klant Na deze tweedaagse training ‘Design Thinking & Customer Journey Mapping’ kun je j…
- 1 van 3
- Volgende chevron_right