Klantgericht Communiceren

De producten van de aanbieder MEC Training & Advies zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8,7
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Communiceren
Gebaseerd op 18 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klante…

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE

Logo van Move the Crowd BV
|META_INFO|

Algemene informatie: De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

Servicegericht met klachten omgaan

Logo van Pastoor bv
|META_INFO|

Elke klacht is een kans! Heb jij veel contact met klanten? Dan is de kans groot dat je soms ook te maken hebt met pittige klachten en weers…

check_box_outline_blank

Zelfvertrouwen en assertiviteitstraining

Logo van Patrick Schriel Coaching & Training
|META_INFO|

Heb jij ook zo’n moeite met nee zeggen? Laat je regelmatig over je heen lopen, klap je dicht en ga je moeilijke situaties liever uit de weg…

check_box_outline_blank

Online opleiding Klantenservice Zorg en Welzijn

Logo van WWZ Academie
|META_INFO|

Elearning voor een mooi functie waarmee je ook indicaties stelt op MBO niveau! Als klantenservice medewerker ben jij de allerbelangrijkste …

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk communiceren voor de customer service

Logo van bureau VRIS
|META_INFO|

Wil jij de leiding tijdens een telefoongesprek? Wil jij klantvriendelijk communiceren? Hoe maak je de klantbelofte waar? Professioneel tele…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid "Het managen van het tevredenheidsproces"

Logo van Q-impact
|META_INFO|

Met deze training leert u uw communicatie te verbeteren en uw persoonlijke effectiviteit te vergroten in de samenwerking met uw collega’s, …

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid voor IT-professionals [GSEE100]

Logo van Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW Hoe goed iets ook bedoeld is, de kwaliteit van je dienstverlening wordt bepaald door de perceptie van je klant. In deze training l…

starstarstarstarstar_half
Martijn Remmelink
9
Klantgericht Communiceren

"De training klantgericht communiceren heeft ons meer inzicht gegeven in hoe wij een potentiële doelgroep kunnen definiëren. Door gerichter te bellen is het gemakkelijker om in te spelen op de specifieke klantvraag die bij een bepaalde doelgroep hoort. Ook hebben we veel geleerd over hoe je een gesprek voorbereid en uiteindelijk het gesprek voert en uiteindelijk vervolg stappen zet. Dit gaat ons in de toekomst zeker helpen om meer resultaat uit onze telefonische acquisitie te halen. De training was interactief waarbij alle deelnemers regelmatig aan het woord kwamen. Wij kijken terug op een zeer geslaagde training!" - 16-12-2020 22:03

"De training klantgericht communiceren heeft ons meer inzicht gegeven in hoe wij een potentiële doelgroep kunnen definiëren. Door gerichter t… alles lezen - 16-12-2020 22:03

starstarstarstarstar_half
Simona Bottram
9
Klantgericht Communiceren

"De training was heel erg leerzaam ! Ik heb veel handvatten gekregen die ik kan toepassen in de praktijk. Ook veel geleerd over mezelf. Koen is een hele fijne trainer. Hij legt alles goed uit. De inhoud van opbouw van de training is erg goed. " - 24-09-2020 14:03

"De training was heel erg leerzaam ! Ik heb veel handvatten gekregen die ik kan toepassen in de praktijk. Ook veel geleerd over mezelf. Koen … alles lezen - 24-09-2020 14:03

starstarstarstarstar_border
Paulina Guzik
8
Klantgericht Communiceren

"De training was zeer leerzaam. De verhouding tussen praktijk en theorie was goed. Koen is een enthousiaste deskundige trainer. Hetgeen ik geleerd heb kan ik goed toepassen op het werk" - 24-09-2020 13:58

"De training was zeer leerzaam. De verhouding tussen praktijk en theorie was goed. Koen is een enthousiaste deskundige trainer. Hetgeen ik ge… alles lezen - 24-09-2020 13:58

starstarstarstarstar_half
René Heuvelmans
9
Klantgericht Communiceren

"De training Klantgericht Communiceren verzorgd door Amber Imming op 17 april 2019 is een training waar na telefonische intake terug wordt gekomen op de besproken punten. De training wordt aangepast aan de persoonlijke wensen, "maatwerk"." - 17-04-2019 13:42

"De training Klantgericht Communiceren verzorgd door Amber Imming op 17 april 2019 is een training waar na telefonische intake terug wordt ge… alles lezen - 17-04-2019 13:42

starstarstarstarstar_half
Ilse van Sinderen
9
Klantgericht Communiceren

"De training Klantgericht Communiceren verzorgd door Amber Imming op 17 april 2019 is een duidelijke en leerzame training. Ik heb erg veel geleerd en de uitleg was duidelijk en en goed aan mijn persoonlijke doelen kunnen werken." - 17-04-2019 13:40

"De training Klantgericht Communiceren verzorgd door Amber Imming op 17 april 2019 is een duidelijke en leerzame training. Ik heb erg veel ge… alles lezen - 17-04-2019 13:40

starstarstarstarstar_border
Van Dijk
8
Klantgericht Communiceren

"In deze training heb ik veel handige tips gekregen door een duidelijk verhaal. Een aantal gekregen handvatten om duidelijker te communiceren. Ik vond het een duidelijke en nuttige training met leuke praktijkoefeningen." - 03-07-2018 09:30

"In deze training heb ik veel handige tips gekregen door een duidelijk verhaal. Een aantal gekregen handvatten om duidelijker te communiceren… alles lezen - 03-07-2018 09:30

starstarstarstarstar_half
Benno Desloover
Sales Engineer
9
Klantgericht Communiceren

"De training Klantgericht Communiceren werd door de trainster Maaike van Dort op een positieve manier benaderd. Er werd aandacht gegeven aan zowel de groei van Mastex Als van de individu." - 18-12-2017 12:23

"De training Klantgericht Communiceren werd door de trainster Maaike van Dort op een positieve manier benaderd. Er werd aandacht gegeven aan … alles lezen - 18-12-2017 12:23

starstarstarstarstar_half
Peter Van Driel
Managing Director
9
Klantgericht Communiceren

"De training Klantgericht Communiceren verzorgd door de trainster Maaike van Dort was een open, praktische, leerzame en gezellige training gericht op de praktijk dit sluit goed aan op de leerdoelen van de deelnemers." - 18-12-2017 12:21

"De training Klantgericht Communiceren verzorgd door de trainster Maaike van Dort was een open, praktische, leerzame en gezellige training ge… alles lezen - 18-12-2017 12:21

starstarstarstarstar
Maikel Van Laarhoven
10
Klantgericht Communiceren

"De 1 op 1 training Klantgericht Communiceren gegeven door de trainsters Maaike van Dort was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en de communicatie was prettig. Het was een zeer leerzame training en Maaike was een erg fijne gesprekspartner." - 23-11-2017 08:23

"De 1 op 1 training Klantgericht Communiceren gegeven door de trainsters Maaike van Dort was een zeer praktische training. Ik heb veel tips g… alles lezen - 23-11-2017 08:23

starstarstarstarstar_half
Mevrouw Uit de Bulten
9
Klantgericht Communiceren

"De training heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Goede en nuttige training met veel punten die in de praktijk te gebruiken zijn. Vooral de oefengesprekken waren fijn om te doen, alles was heel duidelijk." - 26-10-2016 07:43

"De training heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Goede en nuttige training met veel punten die in de praktijk te gebruiken zijn. V… alles lezen - 26-10-2016 07:43

starstarstarstarstar_border
Christian Tepperik
8
Klantgericht Communiceren

"De training klantgericht communiceren was goed en leerzaam. Door het telefonisch bellen tijdens de training kan ik het geleerde direct toepassen in de praktijk. Daarnaast was de training goed verzorgd. " - 03-03-2016 09:21

"De training klantgericht communiceren was goed en leerzaam. Door het telefonisch bellen tijdens de training kan ik het geleerde direct toepa… alles lezen - 03-03-2016 09:21

starstarstarstarstar_half
Bart Peeten
9
Klantgericht Communiceren

"Ik vond het interactieve van de training heel nuttig.
Er werd gewerkt met een acteur waardoor we verschillende situaties konden oefenen zodat het niet enkel bij theoretische uitleg en tips bleef." - 26-11-2014 21:10

"Ik vond het interactieve van de training heel nuttig. Er werd gewerkt met een acteur waardoor we verschillende situaties konden oefenen zod… alles lezen - 26-11-2014 21:10

starstarstarstarstar_border
Henk Wagelaar
8
Klantgericht Communiceren

"Deze training vond ik zeer interessant en het was plezierig om deze te volgen. De trainers wisten de stof boeiend te brengen en zetten je vaak aan tot nadenken. De stof was leerzaam en als je ook na de cursus hiermee verder aan de slag gaat kun je er in de toekomst beslist je voordeel mee doen" - 26-11-2014 18:52

"Deze training vond ik zeer interessant en het was plezierig om deze te volgen. De trainers wisten de stof boeiend te brengen en zetten je va… alles lezen - 26-11-2014 18:52

starstarstarstarstar_border
Eddy ter Linden
8
Klantgericht Communiceren

"Nog nooit een communicatie training gevolgd. Mijn bewustzijn is hiermee wel geprikkeld. De trainers wisten de stof laagdrempelig over te brengen, waardoor het eenvoudig te volgen was. Ook het rollenspel met een acteur bevordert de realitijdzin." - 25-11-2014 22:28

"Nog nooit een communicatie training gevolgd. Mijn bewustzijn is hiermee wel geprikkeld. De trainers wisten de stof laagdrempelig over te bre… alles lezen - 25-11-2014 22:28

starstarstarstarstar_border
Guus von Scheven
kandidaat voor sync-team ICT-Automatisering
8
Klantgericht Communiceren

"Acteur Glen maakt de training levensecht en leuker. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar bij het communiceren gaan toch vaak een hoop zaken (onbedoeld) fout. Met eenvoudige middelen wordt aangegeven wat voor "fouten" we maken, wat het verband is tussen eigenschappen en hoe we succesvoller kunnen communiceren. Een hele praktische cursus met vele eye-openers." - 25-11-2014 17:44

"Acteur Glen maakt de training levensecht en leuker. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar bij het communiceren gaan toch vaak een hoo… alles lezen - 25-11-2014 17:44

starstarstarstarstar
volgers
10
Klantgericht Communiceren

"De manier van training is positief bevallen, zowel reminders als nieuwe informatie/schema's die aan de orde kwamen en je bewust maakte op bepaalde punten waar je soms helemaal niet bij stil staat." - 25-11-2014 17:23

"De manier van training is positief bevallen, zowel reminders als nieuwe informatie/schema's die aan de orde kwamen en je bewust maakte op be… alles lezen - 25-11-2014 17:23

starstarstarstarstar_border
Bas Hoff
8
Klantgericht Communiceren

"Trainers: serieus, positief ingesteld en enthousiast.
Inhoud: cursus is zorgvuldig samengesteld, goede teamopdrachten, enkele onderwerpen kende ik al.
Het niveau is goed afgestemd op de taken van de toekomstige functie.
Leuk om een acteur in te schakelen. " - 24-11-2014 18:09

"Trainers: serieus, positief ingesteld en enthousiast. Inhoud: cursus is zorgvuldig samengesteld, goede teamopdrachten, enkele onderwerpen k… alles lezen - 24-11-2014 18:09

starstarstarstarstar_half
Carlijn D'Agnolo
Marketing & Business Development Manager
9
Klantgericht Communiceren

"Onlangs heb ik deze training in Breda bijgewoond. De training voldeed aan mijn verwachtingen. Vooral de stof over hoe een prospect te beïnvloeden en overtuigen en het stukje conflicthantering spraken mij erg aan.
De trainingsvaardigheden van de trainster en faciliteiten waren uitstekend." - 19-12-2013 11:33

"Onlangs heb ik deze training in Breda bijgewoond. De training voldeed aan mijn verwachtingen. Vooral de stof over hoe een prospect te beïnvl… alles lezen - 19-12-2013 11:33