Klantgericht verkopen in de detailhandel
- Tijdsduur


Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepassen op de werkvloer. Verder geen op/ aanmerkingen. Mocht wel iets meer praktijk opdrachten in wat mij betreft." - 23-06-2016 07:15
"Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepasse… alles lezen - 23-06-2016 07:15
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting tot aankoop. Van open staan voor klachten tot relatiebehoud.
Kun jij je goed inleven in de wensen van je mondige en kritische klant en kun je hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is jouw klant voor je, en hoe laat je dat nou eigenlijk merken? Als jij de concurrentie altijd een stap voor wilt blijven, dan moet je jouw invloed als verkoper aanwenden. Dat behandelen we in deze training. Je leert dat jij als verkoper erg veel invloed hebt en dat je die persoonlijke invloed op een effectieve manier kunt benutten. In de training komen verschillend…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting tot aankoop. Van open staan voor klachten tot relatiebehoud.
Kun jij je goed inleven in de wensen van je mondige en kritische klant en kun je hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is jouw klant voor je, en hoe laat je dat nou eigenlijk merken? Als jij de concurrentie altijd een stap voor wilt blijven, dan moet je jouw invloed als verkoper aanwenden. Dat behandelen we in deze training. Je leert dat jij als verkoper erg veel invloed hebt en dat je die persoonlijke invloed op een effectieve manier kunt benutten. In de training komen verschillende onderwerpen aan bod zoals: Interesse in je klant, waar blijkt dat uit? Succesbepalende factoren, aandacht voor de klant, begroeten en aanspreken. Overtuigen of verkopen? Weten door vragen, klantgericht overtuigen, meedenken en bijverkoop. Omgaan met weerstand en bezwaren. Voorkomen van en omgaan met klachten, interesse biedt kansen, relatiebehoud. De training is bestemd voor ondernemers/medewerkers in de detailhandel die hun klantgericht optreden in de winkel willen versterken en betere verkoopresultaten willen behalen.
"Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepassen op de werkvloer. Verder geen op/ aanmerkingen. Mocht wel iets meer praktijk opdrachten in wat mij betreft." - 23-06-2016 07:15
"Duidelijke en interessante training. Goede samenwerking tussen de cursisten en de cursusleider. Dingen geleerd die ik werkelijk kan toepasse… alles lezen - 23-06-2016 07:15
"Assertieve trainer met leuke praktijk voorbeelden. Hierdoor neem je de stof lekker snel op. Alle punten van het verkopen werden besproken in duidelijke taal. Misschien wat meer Praktijk opdrachten om het nog wat tastbaarder te maken. " - 22-06-2016 08:26
"Assertieve trainer met leuke praktijk voorbeelden. Hierdoor neem je de stof lekker snel op. Alle punten van het verkopen werden besproken in… alles lezen - 22-06-2016 08:26
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.