Online training klantvriendelijk telefoneren

De producten van de aanbieder MKB Cursus & Training zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Receptionist-Telefonist

Logo van De Ondernemersschool
|META_INFO|

Als receptionist ben je het visitekaartje van een bedrijf. Jij bent de eerste persoon die mensen zien of spreken en het is daarom van groot…

check_box_outline_blank

Telefoniste-receptioniste

Logo van Laudius
|META_INFO|

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, k…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Hendrikx Van der Spek
|META_INFO|

Het eerste contact met uw bedrijf verloopt meestal via de telefoon. Dat eerste contact is vaak doorslaggevend. Maar komt uw bedrijf dan wel…

check_box_outline_blank

Klantgericht Telefoneren

Logo van Dissel Development
|META_INFO|

Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten h…

check_box_outline_blank

Vaardigheden Receptionist

Logo van Trainspot Office Leercentrum
|META_INFO|

Dagelijks starten Deze training, onder begeleiding van een ervaren MS Office-trainer, start dagelijks in onze Trainspot Office Leercentra i…

check_box_outline_blank

Opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e)

Logo van Fabius Opleidingen
|META_INFO|

Houd jij van contact met mensen, veel afwisseling in je werk en is helpen en service verlenen jou op het lijf geschreven? Dan is deze oplei…

check_box_outline_blank

Training Efficiënt en Klantvriendelijk Telefoneren

Logo van De Laat Kenniscentrum
|META_INFO|

Wat biedt de Cursus Efficiënt en Klantvriendelijk Telefoneren ? De telefoon is een veelgebruikt communicatiemedium en het visitekaartje van…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

Logo van Bouwradius
|META_INFO|

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) kl…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…