Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

MKB Cursus & Training
Logo van MKB Cursus & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 MKB Cursus & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 2.161 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren
Gebaseerd op 10 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Nina Janssen
Administratief medewerker
8
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Was een goede cursus, vooral het opfrissen van het geleerde van de eerste training. Heel fijn dat de groepen ook niet groot zijn, zo is het in een paar uur tijd, een heel intensieve cursus." - 03-01-2018 07:18

"Was een goede cursus, vooral het opfrissen van het geleerde van de eerste training. Heel fijn dat de groepen ook niet groot zijn, zo is het … alles lezen - 03-01-2018 07:18

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
28 nov. 2023
Toon rooster
event 28 november 2023, 10:00-16:00, Utrecht

Beschrijving

Tijdens de eendaagse vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren oefen je met verschillende rollenspellen op de gesprekstechnieken die je leerde in de basistraining.

Het accent bij deze (vervolg)training ligt op praktische oefeningen en het toepassen van de kennis die is opgedaan bij de basistraining. Op verzoek van oud-deelnemers wordt er veel geoefend op het daadwerkelijk telefonisch incasseren. Tijdens de training 'Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren' komen de volgende onderwerpen aan bod: inventariseren leerdoelen, rollenspel 1 en evaluatie, rollenspel 2 en evaluatie, omgaan met verschillende gedragsstijlen, het aankondigen van sancties, rollenspel 3 en evaluatie. D…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Incasso, Debiteurenbeheer, Faillissement, Budgetmanagement en Bedrijfseconomie.

Tijdens de eendaagse vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren oefen je met verschillende rollenspellen op de gesprekstechnieken die je leerde in de basistraining.

Het accent bij deze (vervolg)training ligt op praktische oefeningen en het toepassen van de kennis die is opgedaan bij de basistraining. Op verzoek van oud-deelnemers wordt er veel geoefend op het daadwerkelijk telefonisch incasseren. Tijdens de training 'Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren' komen de volgende onderwerpen aan bod: inventariseren leerdoelen, rollenspel 1 en evaluatie, rollenspel 2 en evaluatie, omgaan met verschillende gedragsstijlen, het aankondigen van sancties, rollenspel 3 en evaluatie. De training is bestemd voor mensen die de basistraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren hebben gevolgd en voor mensen die al ervaring hebben, maar graag hun gesprekstechnieken willen fijnslijpen.

8,6
Gemiddeld cijfer voor Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren
Gebaseerd op 10 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Nina Janssen
Administratief medewerker
8
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Was een goede cursus, vooral het opfrissen van het geleerde van de eerste training. Heel fijn dat de groepen ook niet groot zijn, zo is het in een paar uur tijd, een heel intensieve cursus." - 03-01-2018 07:18

"Was een goede cursus, vooral het opfrissen van het geleerde van de eerste training. Heel fijn dat de groepen ook niet groot zijn, zo is het … alles lezen - 03-01-2018 07:18

starstarstarstarstar_border
Mirjam Florie-van Elst
Medewerker debiteurenbeheer
8
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Oefenen door cases met voorbeelden uit praktijk zeer goed toe te passen.
Weer veel tips meegekregen hoe je gesprekken goed kunt voeren en de smoesen waarom niet betaald is kunt weerleggen.
" - 15-12-2017 16:01

"Oefenen door cases met voorbeelden uit praktijk zeer goed toe te passen. Weer veel tips meegekregen hoe je gesprekken goed kunt voeren en d… alles lezen - 15-12-2017 16:01

starstarstarstarstar_half
Margriet Mataheru
Credit management employee
9
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Goede locatie/ prima lunch/goed parkeren (in brief in vervolg ook melden dat parkeren in garage hotel kan)/leuke, enthousiaste trainer met ruime ervaring die niet zo zeer de stof naloopt als wel met ons oefende op onze valkuilen en assertiviteit. Voor mij goed, prima en fijn, voor anderen wellicht iets te vrij vertaald." - 07-07-2017 11:54

"Goede locatie/ prima lunch/goed parkeren (in brief in vervolg ook melden dat parkeren in garage hotel kan)/leuke, enthousiaste trainer met r… alles lezen - 07-07-2017 11:54

starstarstarstarstar_border
Laurens Beijl
Medewerker financiele administratie
8
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Het was goed om het hele proces weer te doorlopen, gedreven trainer (R. Gebski), leerzame dag geweest. Wel een opmerking. Het was een vervolgtraining telefonisch incasseren echter was het veel herhaling van de eerste training, niet echt een vervolg." - 03-07-2017 11:26

"Het was goed om het hele proces weer te doorlopen, gedreven trainer (R. Gebski), leerzame dag geweest. Wel een opmerking. Het was een vervol… alles lezen - 03-07-2017 11:26

starstarstarstarstar_border
Wesley Vijfvinkel
Medewerker Finance & Control
8
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Leuke en vooral interactieve training!
Trainer heeft veel ervaring en weet je op een leuke manier te testen. Ook is er genoeg ruimte voor vragen en voorbeelden uit eigen ervaring. Zeker een aanrader!" - 22-12-2016 09:06

"Leuke en vooral interactieve training! Trainer heeft veel ervaring en weet je op een leuke manier te testen. Ook is er genoeg ruimte voor v… alles lezen - 22-12-2016 09:06

starstarstarstarstar
Cindy Verdonk
10
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Richard is duidelijk in het doel van het gesprek. Door zijn uitmuntende rolspel laat hij je kennis maken met elke "kwade" debiteur. Hierdoor wordt je telkens met de neus op de feiten gedrukt van je eigen handelen. Hij coacht je daarna door het gesprek en legt uit wat je zelf moet doen. " - 21-12-2016 07:14

"Richard is duidelijk in het doel van het gesprek. Door zijn uitmuntende rolspel laat hij je kennis maken met elke "kwade" debiteur. Hierdoor… alles lezen - 21-12-2016 07:14

starstarstarstarstar_half
Tanja Pfaff
Fin.adm. Medew.
9
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"De trainer houdt een goede Spiegel voor. Je leert te kijken in het perspectief hoe beter te handelen. Je krijgt een handvat mee met zinsopbouw en denkwijze.
Hoe stel je de vraag aan klant, hoe bereik je je doel.
Trainer Richard Gebski." - 19-12-2016 08:06

"De trainer houdt een goede Spiegel voor. Je leert te kijken in het perspectief hoe beter te handelen. Je krijgt een handvat mee met zinsopbo… alles lezen - 19-12-2016 08:06

starstarstarstarstar_half
Debbie Bouman
receptie/administratie
9
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Ik heb een zeer leerzame trainig gehad van Richard we waren maar met 3 personen dus vaak de aandacht.Richard kan het leuk brengen en daar heb ik in de praktijk ook al mijn voordeel uit gehaald" - 28-07-2016 14:28

"Ik heb een zeer leerzame trainig gehad van Richard we waren maar met 3 personen dus vaak de aandacht.Richard kan het leuk brengen en daar he… alles lezen - 28-07-2016 14:28

starstarstarstarstar_border
Monique Arends
8
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Goede en leerzame training. Kleine groep (4 personen); hierdoor veel kunnen oefenen - praktijkgericht. Je kon zelf aangeven waar je tijdens het werk tegenaan liep en hier werd gericht op getraind." - 11-01-2016 09:43

"Goede en leerzame training. Kleine groep (4 personen); hierdoor veel kunnen oefenen - praktijkgericht. Je kon zelf aangeven waar je tijdens… alles lezen - 11-01-2016 09:43

starstarstarstarstar_half
Rick de Monnink
9
Vervolgtraining Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

"Goede training, door de kleine groep veel oefeningen kunnen doen. Duidelijke stof en veel handvatten voor in de praktijk. Door middel van zelf te ondervinden wat beter kan en hoe je een gesprek het beste kunt voeren, geeft deze cursus goede aansluiting op de praktijk." - 04-01-2016 14:09

"Goede training, door de kleine groep veel oefeningen kunnen doen. Duidelijke stof en veel handvatten voor in de praktijk. Door middel van ze… alles lezen - 04-01-2016 14:09

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)