Klachten succesvol afhandelen - online cursus

Type product

Klachten succesvol afhandelen - online cursus

Mofundus BV
Logo van Mofundus BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Mofundus BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

De coaches van Mofundus geven interactieve begeleiding, waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Klachten succesvol afhandelen - online cursus
Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling. De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.
U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier structuurstappen om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken.

Opbouw van de cursus

U kunt van alle inhoud ee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Service level (agreement) management, Omgaan met, Stress en Omgaan met weerstand.

De coaches van Mofundus geven interactieve begeleiding, waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Klachten succesvol afhandelen - online cursus
Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling. De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.
U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier structuurstappen om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken.

Opbouw van de cursus

U kunt van alle inhoud een jaar lang gebruik maken. Nog eens even iets teruglezen of de laatste wijzigingen nog even meepakken. Weg met dikke boeken en onduidelijke theorie. Nu leert u in uw eigen tempo op het moment dat u dat wilt. De tijden, waarop u deze complete cursus volgt, bepaalt u zelf. Uiteraard kunt u stoppen wanneer u wilt en weer verder gaan bij de vraag waar u gebleven bent.

Een klacht is een unieke kans om te laten zien hoe goed u bent. De kunst van het luisteren, de kunst van het lijden en uiteraard die van de oplossingsgerichtheid bepalen of u op de juiste wijze inhoud geeft aan klachtenbehandeling.

De waarde van uw organisatie vermeerdert naarmate de klachtenbehandeling beter verloopt. Een goed opgeloste klacht is de beste klantenbinder.

U maakt kennis met de bekendste valkuilen en de vier structuurstappen om een klacht zorgvuldig op te lossen. Daarnaast krijgt u vele aanbevelingen om uw klachtbehandeling zowel per telefoon als face-to-face nog succesvoller te maken. De onderwerpen, die behandeld worden, zijn:

- Wat is een klacht?
- Wat is belangrijk in het gedrag om klachten te voorkomen?
- Wat komt u nog meet tegen bij klachten?
- Welke vraagvormen horen bij klachtenbehandeling?

Wilt u een persoonlijke begeleiding om de geleerde onderwerpen ook in de praktijk toe te passen dan horen wij graag van u.
Er bestaat ook de mogelijkheid om de cursus voor de eigen organisatie in te zetten met uitbreiding van op maat gemaakte modulen. Laat het ons weten en we nemen graag contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Eindresultaat
U herkent verschillend (telefonisch) gedrag.
U weet uw eigen spanning te managen en geeft klanten weer vertrouwen.
U concretiseert de klacht en brengt deze op de juiste wijze terug in de organisatie.
U stelt de juiste vragen, luistert begrijpend en maakt de goede aantekeningen.

Doelgroep
U spreekt de Nederlandse taal en staat in direct contact met (interne) klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)