Customer Service in Dynamics 365

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Service in Dynamics 365

Mprise Academy
Logo van Mprise Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Mprise Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVeenendaal
26 mrt. 2024
check_circle Startgarantie
placeVeenendaal
27 mei. 2024
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Praktijkgerichte opleidingen voor Dynamics AX, NAV of CRM bij Microsoft's beste Dynamics opleider van Nederland, Mprise.

Doelgroep
Kerngebruikers Dynamics365, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars)

Beschrijving
U  leert in deze cursus hoe de Service module binnen Dynamics365 is ingericht en hoe u deze module kunt inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en het oefenen op basis van cases, kunt u na afloop van de training zelfstandig met Customer Services aan de slag.

Voorkennis:
Kennis op het niveau van cursus Introduction to Microsoft Dynamics365 (CE-INT) is vereist. Ervaring van de processen binnen een service afdeling is een pré.

Inhoud

  • Service management: een introductie
  • Service aanvragen (Service Cases)
  • Gebruik van de Knowledge Base
  • Queue Management
  • SLA’s

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Praktijkgerichte opleidingen voor Dynamics AX, NAV of CRM bij Microsoft's beste Dynamics opleider van Nederland, Mprise.

Doelgroep
Kerngebruikers Dynamics365, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars)

Beschrijving
U  leert in deze cursus hoe de Service module binnen Dynamics365 is ingericht en hoe u deze module kunt inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en het oefenen op basis van cases, kunt u na afloop van de training zelfstandig met Customer Services aan de slag.

Voorkennis:
Kennis op het niveau van cursus Introduction to Microsoft Dynamics365 (CE-INT) is vereist. Ervaring van de processen binnen een service afdeling is een pré.

Inhoud

  • Service management: een introductie
  • Service aanvragen (Service Cases)
  • Gebruik van de Knowledge Base
  • Queue Management
  • SLA’s
  • Tegoeden (Entitlements)
  • Rapporten, analyses, doelstellingen
  • Service Scheduling

Duur van de cursus
1 dag

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)