HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

NEN Trainingen
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 2.471 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk
Gebaseerd op 10 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Mevr. Myrthe Vondel
10
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Fijn dat het zo praktijkgericht was. Ik had meerdere aha- momenten. Suzanne had alle tijd voor vragen tussendoor, waardoor mijn aandacht niet verslapte. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 10." - 17-01-2023 00:00

"Fijn dat het zo praktijkgericht was. Ik had meerdere aha- momenten. Suzanne had alle tijd voor vragen tussendoor, waardoor mijn aandacht ni… alles lezen - 17-01-2023 00:00

Startdata en plaatsen

computer Online: Utrecht
12 jun. 2023 tot 13 jun. 2023
computer Online: Utrecht
9 okt. 2023 tot 10 okt. 2023
computer Online: Utrecht
11 dec. 2023 tot 12 dec. 2023

Beschrijving

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

Voor wie Deze training is nuttig voor iedereen in de zorgsector die kwaliteit in zijn portefeuille heeft, zoals kwaliteitsmanagers en -coördinatoren, adviseurs, directies en, kwaliteitverbeterteams.

U gaat binnen uw zorginstelling aan de slag met een kwaliteitsmanagementsysteem. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico's omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie?

Deze training leert u in twee dagen alles wat u moet weten om te komen tot een praktisch en efficiënt werkend kwaliteitsmanagementsysteem. Met aandacht voor de specifieke overeenkomsten en verschillen tussen de verschillende kwaliteitsmodellen.

Na afloo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Kwaliteitsmanagement zorg, ISO 9001, NEN, Kwaliteitsmanagement en Zorgmanagement.

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

Voor wie Deze training is nuttig voor iedereen in de zorgsector die kwaliteit in zijn portefeuille heeft, zoals kwaliteitsmanagers en -coördinatoren, adviseurs, directies en, kwaliteitverbeterteams.

U gaat binnen uw zorginstelling aan de slag met een kwaliteitsmanagementsysteem. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico's omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie?

Deze training leert u in twee dagen alles wat u moet weten om te komen tot een praktisch en efficiënt werkend kwaliteitsmanagementsysteem. Met aandacht voor de specifieke overeenkomsten en verschillen tussen de verschillende kwaliteitsmodellen.

Na afloop heeft u niet alleen de kennis om het systeem op te zetten, maar weet u ook uw collega’s enthousiast te maken. En natuurlijk moet ook het management achter het systeem staan. U kunt aangeven waarom maatregelen genomen (moeten) worden en wat dit betekent voor de organisatie.

Resultaat

  • U kunt de eisen vertalen naar de praktijk van uw organisatie
  • U kunt een beheersbaar en eenvoudig te onderhouden kwaliteitsmanagementsysteem opzetten;
  • U weet hoe u een projectplanning opstelt voor het invoeren van het systeem
  • U weet waarmee u rekening moet houden bij interne audits en directiebeoordeling
  • U weet hoe certificatie in zijn werk gaat
8,3
Gemiddeld cijfer voor HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk
Gebaseerd op 10 ervaringen
starstarstarstarstar
Mevr. Myrthe Vondel
10
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Fijn dat het zo praktijkgericht was. Ik had meerdere aha- momenten. Suzanne had alle tijd voor vragen tussendoor, waardoor mijn aandacht niet verslapte. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 10." - 17-01-2023 00:00

"Fijn dat het zo praktijkgericht was. Ik had meerdere aha- momenten. Suzanne had alle tijd voor vragen tussendoor, waardoor mijn aandacht ni… alles lezen - 17-01-2023 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Leerzaam, duidelijk gebracht met kennis en voorbeelden uit de praktijk. Prettige sfeer in de groep, we leerden ook van elkaar. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 15-07-2022 00:00

"Leerzaam, duidelijk gebracht met kennis en voorbeelden uit de praktijk. Prettige sfeer in de groep, we leerden ook van elkaar. Ik geef de t… alles lezen - 15-07-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Ik vond het een goed opgebouwde training. De kennis en ervaring van de trainer waren een goede toevoeging. De trainer liet mooie sjablonen zien die gebruikt kunnen worden bij de implementatie van een kwaliteitssysteem. Deze had zij zelf gemaakt. Het zou welkom zijn als deze documenten vanuit de NEN gedeeld kunnen worden, dan zou ik me goed gesteund voelen bij de implementatie. Nu bekroop me alsnog wel de gedachte dat ik externe hulp nodig heb bij de implementatie. " - 15-07-2022 00:00

"Ik vond het een goed opgebouwde training. De kennis en ervaring van de trainer waren een goede toevoeging. De trainer liet mooie sjablonen z… alles lezen - 15-07-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Een zeer duidelijke en inspirerende training. De overdracht van kennis was zeer duidelijk en sloot vooral aan bij de praktijk. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 15-07-2022 00:00

"Een zeer duidelijke en inspirerende training. De overdracht van kennis was zeer duidelijk en sloot vooral aan bij de praktijk. Ik geef de tr… alles lezen - 15-07-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"De training heb ik als positief ervaren. De interactie tussen de 'docent' en deelnemers was zeer goed. Nu moet ik de input nog vertalen naar ons eigen KMS De trainer geef ik een 10." - 26-11-2020 00:00

"De training heb ik als positief ervaren. De interactie tussen de 'docent' en deelnemers was zeer goed. Nu moet ik de input nog vertalen naar… alles lezen - 26-11-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Duidelijke training. Fijn dat het 'live' door kon gaan. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De accommodatie krijgt van mij een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 25-11-2020 00:00

"Duidelijke training. Fijn dat het 'live' door kon gaan. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De accommodatie krijgt van mij een 9. De i… alles lezen - 25-11-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Goede inhoudelijke training. Meer inzicht gekregen in de normen. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De accommodatie krijgt van mij een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 25-11-2020 00:00

"Goede inhoudelijke training. Meer inzicht gekregen in de normen. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De accommodatie krijgt van mij … alles lezen - 25-11-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Sterke punten van deze training: praktijkgericht de interactie met docent en medecursisten. Eventuele verbetertips voor deze training: ik had graag wat dieper op de aangeboden stof ingegaan. meer over Management Review en PRI's." - 21-02-2019 00:00

"Sterke punten van deze training: praktijkgericht de interactie met docent en medecursisten. Eventuele verbetertips voor deze training: ik h… alles lezen - 21-02-2019 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Anoniem
6
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Sterke punten van deze training: Docent deed het adequaat, wist kennis goed over te brengen Opdrachten waren nuttig en leerzaam om koppeling te maken naar je eigen praktijk Opbouw van het programma was netjes en duidelijk Lunch was erg goed verzorgd. Eventuele verbetertips voor deze training: Meer opdrachten om vele theorie toe te passen, veel theorie maar weinig opdrachten Beter inspelen op niveau van de groep (lag hoger dan de training)." - 14-02-2019 00:00

"Sterke punten van deze training: Docent deed het adequaat, wist kennis goed over te brengen Opdrachten waren nuttig en leerzaam om koppeling… alles lezen - 14-02-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
HKZ, NEN-EN 15224 en/of ISO 9001: kwaliteitsmanagement zorg in de praktijk

"Sterke punten van deze training: Ruimte voor het stellen van vragen en leren van elkaar Docent zorgt voor een goede interactie en is kundig . Eventuele verbetertips voor deze training: ik heb geen verbeterpunten." - 04-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Ruimte voor het stellen van vragen en leren van elkaar Docent zorgt voor een goede interactie en is kundig … alles lezen - 04-12-2018 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)