ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

NEN Trainingen
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 2.104 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,9
Gemiddeld cijfer voor ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Gebaseerd op 56 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Mevr. Trudy Zevenhuizen
10
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede uitleg van de onderwerpen en vragen van cursisten goed beantwoord en uitgelegd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 10." - 15-06-2022 00:00

"Goede uitleg van de onderwerpen en vragen van cursisten goed beantwoord en uitgelegd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud v… alles lezen - 15-06-2022 00:00

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
29 sep. 2022 tot 30 sep. 2022
placeCapelle aan den IJssel
23 nov. 2022 tot 24 nov. 2022
Toon rooster
event 24 november 2022, Capelle aan den IJssel

Beschrijving

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

U gaat binnen uw organisatie een kwaliteitsmanagementsysteem volgens ISO 9001:2015 invoeren. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico’s omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie? Hoe zorgt u ervoor dat het management en uw collega’s achter het systeem staan?

Voor wie
Deze training is nuttig voor kwaliteitsmanagers, -coördinatoren en -medewerkers die zich bezig gaan houden met het opzetten en invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem, of met het overnemen of onderhouden ervan.

Wat ontwikkel ik
U leert alles wat u moet weten om een efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en in te voeren. U weet uw c…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ISO 9001, Kwaliteitsmanagement, ISO/ IEC 20000, Lean en HACCP.

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

U gaat binnen uw organisatie een kwaliteitsmanagementsysteem volgens ISO 9001:2015 invoeren. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico’s omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie? Hoe zorgt u ervoor dat het management en uw collega’s achter het systeem staan?

Voor wie
Deze training is nuttig voor kwaliteitsmanagers, -coördinatoren en -medewerkers die zich bezig gaan houden met het opzetten en invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem, of met het overnemen of onderhouden ervan.

Wat ontwikkel ik
U leert alles wat u moet weten om een efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en in te voeren. U weet uw collega’s enthousiast te maken en u kunt het management aangeven waarom maatregelen genomen (moeten) worden en wat dit betekent voor de organisatie.

Resultaat

  • U kunt de eisen uit ISO 9001:2015 vertalen naar de praktijk van uw organisatie
  • U kunt een beheersbaar en eenvoudig te onderhouden kwaliteitsmanagementsysteem opzetten
  • U weet hoe u een projectplanning opstelt voor het invoeren van het systeem
  • U weet waarmee u rekening moet houden bij interne audits en de directiebeoordeling
  • U weet hoe certificatie in zijn werk gaat
7,9
Gemiddeld cijfer voor ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Gebaseerd op 56 ervaringen
starstarstarstarstar
Mevr. Trudy Zevenhuizen
10
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede uitleg van de onderwerpen en vragen van cursisten goed beantwoord en uitgelegd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 10." - 15-06-2022 00:00

"Goede uitleg van de onderwerpen en vragen van cursisten goed beantwoord en uitgelegd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud v… alles lezen - 15-06-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevr. Floor Kok
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ronald Spruit is een goede leraar die de hele groep betrekt. Kennisoverdracht is helder en gestructureerd met duidelijke ondersteuning van de hand-out. De praktische toepasbaarheid van de kennis moet in de komende maanden blijken, dus daar kan ik nog niets over zeggen." - 15-06-2022 00:00

"Ronald Spruit is een goede leraar die de hele groep betrekt. Kennisoverdracht is helder en gestructureerd met duidelijke ondersteuning van d… alles lezen - 15-06-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ronald is een enorm goede trainer, veel van hem geleerd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 15-03-2022 00:00

"Ronald is een enorm goede trainer, veel van hem geleerd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van de… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede presentatie met een fijne en uitgebreide uitleg. Erg leerzaam en interessant. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 15-03-2022 00:00

"Goede presentatie met een fijne en uitgebreide uitleg. Erg leerzaam en interessant. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Zeer leerzaam en de docent was top! Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 9." - 15-03-2022 00:00

"Zeer leerzaam en de docent was top! Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Het was een prima training, inhoudelijk duidelijk. Ronald deed het leuk en zijn uiterste best om iedereen bij de les te houden. Echter vond ik het een grote beperking dat deze online moest plaatsvinden. Je mist hierdoor veel interactie en het is een stuk lastiger communiceren met veel personen via Zooms. " - 15-03-2022 00:00

"Het was een prima training, inhoudelijk duidelijk. Ronald deed het leuk en zijn uiterste best om iedereen bij de les te houden. Echter vond … alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De training was compleet, ik had alleen iets meer praktijkinvulling verwacht met voorbeelden. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 9." - 15-03-2022 00:00

"De training was compleet, ik had alleen iets meer praktijkinvulling verwacht met voorbeelden. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De i… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ik heb het als zeer positief ervaren. Goede trainer, ontspannen les gegeven. Mooie combinatie van informatie ontvangen en daarmee aan het werk gaan. Evt. verbeterpunt: betere internetverbinding bij trainer. De 2e cursusdag bleek dat de trainer twee linken voor zoom ontvangen had en wij als cursisten maar ��n. Dat was jammer van de tijd die nu hierdoor verloren is gegaan. " - 04-05-2021 00:00

"Ik heb het als zeer positief ervaren. Goede trainer, ontspannen les gegeven. Mooie combinatie van informatie ontvangen en daarmee aan het we… alles lezen - 04-05-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede trainer, met duidelijke praktijk voorbeelden. De internet verbinding was niet altijd optimaal van de trainer. De 2e dag was geen link toegestuurd waardoor iedereen zoekende was, uiteindelijk hebben we de link van de eerste dag nog een keer gebruikt." - 29-04-2021 00:00

"Goede trainer, met duidelijke praktijk voorbeelden. De internet verbinding was niet altijd optimaal van de trainer. De 2e dag was geen link … alles lezen - 29-04-2021 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Geen uitnodiging ontvangen voor dag twee (Zoom) Twee starttijden aangeven. In zoom 9.00 uur, in de mail 9.30 uur. Bij mijn vorige training was deze te zien in mijn portal. Hierin zag je de overige deelnemers en kon ik me ook alvast voorbereiden. Ook mijn certificaat is hierin te vinden. De training welke ik nu gevolgd heb staat er niet in. Helaas door Corona hebben we deze training Online moeten volgen. Hierdoor mis je interactie met mede cursisten. Bij de docent was te weinig kennis over Zoom. Zijn internet snelheid was te langzaam waardoor hij met name op dag 1 regelmatig vastliep. " - 26-04-2021 00:00

"Geen uitnodiging ontvangen voor dag twee (Zoom) Twee starttijden aangeven. In zoom 9.00 uur, in de mail 9.30 uur. Bij mijn vorige training w… alles lezen - 26-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goed verzorgd ondanks online, goede afwisseling in werkvormen. Internetverbinding en voorbereiding van links om in te loggen kunnen verbeterd worden. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 26-04-2021 00:00

"Goed verzorgd ondanks online, goede afwisseling in werkvormen. Internetverbinding en voorbereiding van links om in te loggen kunnen verbeter… alles lezen - 26-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Veel informatie maar een goede uitleg. Een goede stap de juiste richting op Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 23-04-2021 00:00

"Veel informatie maar een goede uitleg. Een goede stap de juiste richting op Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele… alles lezen - 23-04-2021 00:00

starstarstar_halfstar_borderstar_border
Anoniem
5
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De norm is geschreven vanuit de productiewereld. Jammer dat tijdens de training ook alleen aandacht is voor de norm i.c.m. productprocessen en geen diensten. Terwijl in de groep eigenlijk alleen maar mensen zitten die werken in een organisatie met diensten en geen productieprocessen. Hierdoor heb ik niet kunnen leren wat ik wilde leren. Het is jammer dat je ook niet aan de slag gaat met de basis voor jouw organisatie. Dat zou ik verwachten van een opleiding kwaliteitsmanagement in de PRAKTIJK. Het zou fijn zijn als je al een begin kan maken met het opzetten of verbeteren van jouw kwaliteitsmanagementsysteem voor jouw organisatie. " - 11-03-2021 00:00

"De norm is geschreven vanuit de productiewereld. Jammer dat tijdens de training ook alleen aandacht is voor de norm i.c.m. productprocessen … alles lezen - 11-03-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Prima training en goede verdieping in de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 7. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 13-11-2020 00:00

"Prima training en goede verdieping in de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 7. De inhoud van het hele programma van deze training … alles lezen - 13-11-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"ik heb inzicht verkregen in het opzetten van het systeem van de norm. Ronald was een zeer duidelijk en prettig docent. De ruimte was ruim maar benauwd zonder mogelijkheid te ventileren, waardoor het te warm werd. " - 02-10-2020 00:00

"ik heb inzicht verkregen in het opzetten van het systeem van de norm. Ronald was een zeer duidelijk en prettig docent. De ruimte was ruim ma… alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De opleiding was te veel zenden. Het waren 157 powerpointdia's voor 2 dagen, ik vraag me af of mensen zoveel informatie op kunnen nemen. Ik denk dat het handiger is om dan minder compleet te willen zijn, maar meer interactief, zodat dat wat je wil dat mensen leren, ook echt blijft hangen en de rest is na te lezen of desnoods in losse vervolgcursussen. Het is zonde van de tijd van de opleider en de cursisten als informatie op deze manier maar zeer beperkt blijft hangen." - 02-10-2020 00:00

"De opleiding was te veel zenden. Het waren 157 powerpointdia's voor 2 dagen, ik vraag me af of mensen zoveel informatie op kunnen nemen. Ik … alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"opbouw en uitleg, prima, hier en daar iet wat te veel afkortingen (de 4 m's, de 8 d's, de bowty, kpi's.....) als dit niet je werk is is het handig om heel kort deze afkortingen voluit te maken....." - 02-10-2020 00:00

"opbouw en uitleg, prima, hier en daar iet wat te veel afkortingen (de 4 m's, de 8 d's, de bowty, kpi's.....) als dit niet je werk is is het … alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Voor mij is ISO 9001 ver van mijn bedshow, maar nu heb ik meer inzicht op de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De accommodatie krijgt van mij een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 9." - 02-10-2020 00:00

"Voor mij is ISO 9001 ver van mijn bedshow, maar nu heb ik meer inzicht op de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De accommodatie… alles lezen - 02-10-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Mijn eerste volledig online training was prima verzorgd met zelfs enkele interactieve onderdelen. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 06-07-2020 00:00

"Mijn eerste volledig online training was prima verzorgd met zelfs enkele interactieve onderdelen. Ik geef de trainer van deze cursus een 8.… alles lezen - 06-07-2020 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Prima training, maar iets minder interactiemogelijkheid door de vertraging op de lijn met mute aan/uit tijdens uitleg van een onderdeel, waardoor je je vraag dan vaak niet meer stelt. Tijdens de twee daagse training is 2x de verbinding verbroken. Mogelijk door mijn eigen internet, maar dit is wel een vervelende bijkomstigheid, daar je een deel mist en de docent niet altijd meteen in de gaten heeft dat dit het geval is. Verder miste ik de hand-out die vooraf toegestuurd kan worden, zodat je hier aantekeningen bij kunt maken en het later nog eens kunt inlezen." - 06-07-2020 00:00

"Prima training, maar iets minder interactiemogelijkheid door de vertraging op de lijn met mute aan/uit tijdens uitleg van een onderdeel, waa… alles lezen - 06-07-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)