NEVI training | Service Level Agreements

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van NEVI, de opleider voor inkoop en supply management
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 6,7 NEVI, de opleider voor inkoop en supply management heeft een gemiddelde beoordeling van 6,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor NEVI training | Service Level Agreements
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Hans Emile Debrichy
Tactisch Inkoper
8
NEVI training | Service Level Agreements

"Door de boerenstaking kwam ik veel te laat binnen helaas. De ochtend heb ik daarom niet goed meegemaakt. De middagsessie was erg nuttig omdat erg duidelijk werd wat het belang is van een goede SLA. Nuttige training!" - 17-10-2019 05:18

"Door de boerenstaking kwam ik veel te laat binnen helaas. De ochtend heb ik daarom niet goed meegemaakt. De middagsessie was erg nuttig omda… alles lezen - 17-10-2019 05:18

Startdata en plaatsen

placeZoetermeer
3 nov. 2020

Beschrijving

NEVI is het kennisnetwerk voor inkoop- en supply management. Met 8 erkende opleidingen met NEVI diploma en meer dan 70 kortdurende praktijkgerichte trainingen verspreid door heel Nederland.

Training Service Level Agreements

In het inkoopvak zijn Service Level Agreements (SLA’s) geen uitzondering meer en dat is een goede zaak. Een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit moet zijn van gekochte diensten. Tijdens deze training leer je hoe je wederzijdse bedoelingen en afspraken helder vastlegt.

Na deze training heb je

  • Aan de hand van jouw eigen casus een concept SLA gemaakt.
  • Inzicht in valkuilen bij het opstellen van een SLA.
  • Kennis en vaardigheden om door jou afgesloten S…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

NEVI is het kennisnetwerk voor inkoop- en supply management. Met 8 erkende opleidingen met NEVI diploma en meer dan 70 kortdurende praktijkgerichte trainingen verspreid door heel Nederland.

Training Service Level Agreements

In het inkoopvak zijn Service Level Agreements (SLA’s) geen uitzondering meer en dat is een goede zaak. Een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit moet zijn van gekochte diensten. Tijdens deze training leer je hoe je wederzijdse bedoelingen en afspraken helder vastlegt.

Na deze training heb je

  • Aan de hand van jouw eigen casus een concept SLA gemaakt.
  • Inzicht in valkuilen bij het opstellen van een SLA.
  • Kennis en vaardigheden om door jou afgesloten SLA´s beter te beheren.

Wat is een Service Level Agreement?

Een Service Level Agreement (SLA) is een afspraak tussen een leverancier en klant over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst. SLA's komen vooral voor bij dienstverlening tussen bedrijven. Een SLA geeft de afnemer zekerheid over de bruikbaarheid van een product of dienst.

De overeenkomst kan zowel een contract tussen externe als interne partijen zijn. Dankzij een Service Level Agreement is een afnemer op de hoogte van de invulling en kosten van de diensten die hij inkoopt. En de leverancier kan erop worden afgerekend als hij niet de afgesproken kwaliteit levert.

Waarom een training Service Level Agreements?

In de praktijk blijkt het toch vaak lastig om wederzijdse bedoelingen en afspraken helder vast te leggen. We stellen vaak lijvige documenten op, waarin juridische, organisatorische, inhoudelijke en commerciële aspecten door elkaar lopen. Na deze training is dat verleden tijd. Je leert hoe je bondig en helder een SLA formuleert.

Voor wie is de SLA-training geschikt?


De SLA-training is geschikt voor inkopers en contractmanagers die werken op tactisch niveau. Een afgeronde opleiding Professional - NEVI 1, Expert - NEVI 2 of de opleiding contract- en leveranciersmanagement helpt je de lesstof te begrijpen. Verplicht is dit niet.

Wat leer ik tijdens de training?

  • Soorten Service Level Agreements
  • Opstellen en beoordelen van een SLA
  • Gebruik van een SLA in de praktijk
  • Opstellen van servicedefinities
  • Bepalen van servicelevels
  • Juridische aspecten

Deze training wordt gegeven in samenwerking met Mitopics.

Erkende vakopleidingen, praktijkgerichte trainingen en netwerkevents voor de inkoper, aanbesteder en contractmanager in de publieke en private sector.

8
Gemiddeld cijfer voor NEVI training | Service Level Agreements
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Hans Emile Debrichy
Tactisch Inkoper
8
NEVI training | Service Level Agreements

"Door de boerenstaking kwam ik veel te laat binnen helaas. De ochtend heb ik daarom niet goed meegemaakt. De middagsessie was erg nuttig omdat erg duidelijk werd wat het belang is van een goede SLA. Nuttige training!" - 17-10-2019 05:18

"Door de boerenstaking kwam ik veel te laat binnen helaas. De ochtend heb ik daarom niet goed meegemaakt. De middagsessie was erg nuttig omda… alles lezen - 17-10-2019 05:18

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)