Receptionist(e) / Telefonist(e) E-Learning

Type product
Logo van NHA Thuisstudies
Opleiderscore: starstarstarstar_borderstar_border 6,4 NHA Thuisstudies heeft een gemiddelde beoordeling van 6,4 (uit 101 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Gratis 9 inch Tablet + Toetsenbord

Word receptionist(e) / telefonist(e): je bent hét gezicht en dé stem van het bedrijfBen je graag onder de mensen en wil je een baan waarbij elke dag anders is? Volg de opleiding Receptioniste / Telefoniste. Als receptionist(e) ontvang je mensen en sta je mensen te woord, zowel aan de balie als telefonisch. Bij de receptie ben je hét gezicht van je organisatie. Als telefonist(e) ben je ook de stem van het bedrijf. Klanten en relaties bellen naar jullie bedrijf en spreken jou als eerste. Aanspreekpunt De receptie is het hart van een organisatie. Voor gasten, bezoekers en ook medewerkers ben je voor veel zaken het eerste aanspreekpunt. Hoe je dit aanspreekpunt moet zijn leer je in de opleidin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Gratis 9 inch Tablet + Toetsenbord

Word receptionist(e) / telefonist(e): je bent hét gezicht en dé stem van het bedrijfBen je graag onder de mensen en wil je een baan waarbij elke dag anders is? Volg de opleiding Receptioniste / Telefoniste. Als receptionist(e) ontvang je mensen en sta je mensen te woord, zowel aan de balie als telefonisch. Bij de receptie ben je hét gezicht van je organisatie. Als telefonist(e) ben je ook de stem van het bedrijf. Klanten en relaties bellen naar jullie bedrijf en spreken jou als eerste. Aanspreekpunt De receptie is het hart van een organisatie. Voor gasten, bezoekers en ook medewerkers ben je voor veel zaken het eerste aanspreekpunt. Hoe je dit aanspreekpunt moet zijn leer je in de opleiding receptioniste / Telefoniste. Als receptionist(e) of telefonist(e) werk je achter de balie bijvoorbeeld bij een hotel, bedrijf, ziekenhuis, gemeente of ministerie. Werken met kantoortechnologie Wat moet een baliemedewerker kunnen en weten? Voor je werk is het belangrijk dat je kunt werken met de nieuwste kantoortechnologie. Tijdens de Receptioniste / Telefoniste opleiding ga je dan ook aan de slag met verschillende programma’s van office die voor allerlei kantoortoepassingen worden gebruikt. Telefonische vaardigheden Als dé stem van het bedrijf zijn jouw telefonische vaardigheden van groot belang. Tijdens de opleiding Receptioniste / Telefoniste ga je dan ook aan de slag met praktijkgerichte theorie die jou alle vaardigheden leert die nodig zijn als receptioniste / telefoniste. Je krijgt tijdens de opleiding bijvoorbeeld antwoord op vragen als: Wat doe ik als collega Jeanine in een belangrijke vergadering zit en een beller wil haar graag dringend spreken? Wat kun je en mag je zeggen als een journalist belt en allerlei vragen stelt? Hoe reageer ik op buitenlandse telefonische contacten? Hoe ga ik om met telefonische klachten? Voor wie? De opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e) is geschikt voor iedereen die zijn kennis wil vergroten of opfrissen over het vakgebied. Na afronding van de opleiding ben jij breed inzetbaar en kun jij meteen aan de slag als receptioniste/ telefoniste bij diverse typen bedrijven en organisaties. Studieprogramma opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e)De opleiding Receptioniste / Telefoniste bestaat uit een aantal modules: Snel Typen Tijdens deze lessen leer je blind typen met tien vingers. Je leert niet alleen snel, maar ook nauwkeurig typen. Aan het einde van deze module kun je typen met een snelheid van 130 aanslagen per minuut en een foutmarge van 1%. Office Office bestaat uit verschillende programma’s die voor allerlei kantoortoepassingen worden gebruikt. Tijdens de opleiding Receptioniste/ Telefoniste ga je aan de slag met de programma’s Word, Excel, Powerpoint en Outlook. Ook de applicatie OneNote komt aan bod. Secretariaatspraktijk Deze module behandelt verschillende secretariële vaardigheden zoals agendabeheer, het organiseren van bijeenkomsten/evenementen/-reizen, postbehandeling, archiveren en het ontvangen van bezoekers. Nederlandse taal en correspondentie Offerte of orderbevestiging opstellen? Een uitnodiging of zakelijke e-mail schrijven? Dat vereist specifieke vaardigheden en goede kennis van de Nederlandse taal. In deze module komen alle vaardigheden die hiervoor nodig zijn uitgebreid aan bod! Je schrijft verschillende soorten brieven en weet wat de formele kenmerken zijn. Grammatica en spellingsregels pas je correct toe. Ook hanteer je zonder twijfel de juiste stijl en toon. Telefonische spreekvaardigheid Tot slot leer je in deze praktische lessen niet alleen enkele belangrijke, algemene zaken over telefoneren, maar ook hoe je moet reageren in telefonische gesprekken met buitenlandse contacten. Vrijstelling Mocht je een onderdeel van deze opleiding al met succes hebben afgerond, dan kun je hier vrijstelling voor krijgen. Je krijgt bij inschrijving de complete opleiding toegezonden, maar je kunt het betreffende onderdeel overslaan. Je voordeel is, dat je sneller door de opleiding heen gaat en dus sneller het diploma of getuigschrift kunt behalen. Zo studeer je Studeer in jeeigen tempo - waar je maar wilt Je bepaalt zelf waar, wanneer en hoe je studeert. En je mag altijd je eigen tempo bepalen. Zo is de opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e) uitstekend te combineren met een drukke baan of met je hobby's. Starten met deze opleiding kan op elke dag van het jaar! Flexibiliteit: je ontvangt de lessen gedrukt en digitaal Je ontvangt het complete lespakket in een luxe ringband thuis per post. De lesstof wordt in de meeste gevallen ook getoond in de digitale leeromgeving Plaza. Zo kun je altijd studeren op de manier die het beste bij jou past. Persoonlijke begeleiding Dankzij de persoonlijke begeleiding van onze deskundige docentstaje er niet alleen voor. Je kunt het huiswerk aan het eind vaneen les opsturen naar je docent (via onze digitale leeromgeving of per post) die het dan weer snel naar je terugzendt. Gecorrigeerd en voorzien van advies, uitleg, cijfer en antwoord op je eventuele vragen. Je mag bij alle NHA-opleidingen 3 jaar lang gebruik maken van deze persoonlijke studiebegeleiding. Deze service is uniek in Nederland!Wanneer je start met deze opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e), stelt je persoonlijke docent zich aan je voor. Direct contact met studiegenoten Alle NHA-studenten kunnen inloggen op onze digitale leeromgeving. Hier kom je in contact met studiegenoten die dezelfde opleiding volgen. Je kunt dan samen studeren, ervaringen uitwisselen en misschien een keer samen afspreken. Dat maakt het leren extra leuk. Voordelen van onze digitale leeromgeving Plaza de studiehandleiding doornemen; lessen bestuderen; video’s bekijken en oefeningen beluisteren; huiswerk en eventuele vragen naar je docent sturen; je digitale coach activeren om je extra te stimuleren; alle huiswerkcijfers en eventuele examencijfers op een rij; de mediatheek bezoeken voor belangrijke downloads; contact leggen met studiegenoten die dezelfde opleiding volgen. .Deze E-learning is inclusief een naslagwerk wat je binnen enkele dagen via de post ontvangt.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)