Digital Marketing

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Digital Marketing

NIMA
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 153 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Digital Marketing

"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: Alles gaat in sneltreinvaart. Besef na afloop: Wat hebben we toch een mooi vak. " - 18-05-2021 00:00

"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: All… alles lezen - 18-05-2021 00:00

Startdata en plaatsen

place NIMA Amsterdam
1 nov. 2022
Toon rooster
event 1 november 2022, 17:30-21:00, NIMA Amsterdam, Mastercourse: Digital Marketing (1)
event 8 november 2022, 17:30-21:00, NIMA Amsterdam, Mastercourse: Digital Marketing (2)
event 15 november 2022, 17:30-21:00, NIMA Amsterdam, Mastercourse: Digital Marketing (3)
event 22 november 2022, 17:30-21:00, NIMA Amsterdam, Mastercourse: Digital Marketing (4)
event 29 november 2022, 17:30-21:00, NIMA Amsterdam, Mastercourse: Digital Marketing (5)

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

De Mastercourse Digital Marketing is terug van weggeweest en staat in 2020 weer bij NIMA op de planning! 

Digital Marketing Mastercourse

Digital Marketing is bijna een pleonasme geworden. Marketing zonder digital is niet meer voor te stellen. Toch zijn er skills, methoden en aandachtsgebieden die specifiek bepalend zijn voor digital. NIMA organiseert vijf avonden waarbij je in een aantal sessies helemaal up-to-date wordt gebracht over de laatste ontwikkelingen en competenties in dit vakgebied.

De thema's per avond worden uitgebreid behandeld.

Programma

Iedere avond starten we vanaf 17.30 uur met een dinerbuffet. Om 18.00 uur gaat de sessie van start en omstreeks 21.15 uur sluiten we de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Digital Marketing, Online marketing, SEO, Google Analytics en Copywriting.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

De Mastercourse Digital Marketing is terug van weggeweest en staat in 2020 weer bij NIMA op de planning! 

Digital Marketing Mastercourse

Digital Marketing is bijna een pleonasme geworden. Marketing zonder digital is niet meer voor te stellen. Toch zijn er skills, methoden en aandachtsgebieden die specifiek bepalend zijn voor digital. NIMA organiseert vijf avonden waarbij je in een aantal sessies helemaal up-to-date wordt gebracht over de laatste ontwikkelingen en competenties in dit vakgebied.

De thema's per avond worden uitgebreid behandeld.

Programma

Iedere avond starten we vanaf 17.30 uur met een dinerbuffet. Om 18.00 uur gaat de sessie van start en omstreeks 21.15 uur sluiten we de avond af.

Content door Antal de Waij

Antal de Waij, bestsellerauteur van het boek Content! Zuurstof voor je klanten bespreekt deze avond het strategisch fundament en geeft context aan deze mastercourse. Daarnaast geeft hij je "zuurstof" voor je contentmarketing strategie. Naast handig bruikbare modellen zoals het contentmarketing canvas model praat hij je bij over de belangrijkste contentmarketing trends voor 2020 en geeft hij praktische tips die je de volgende dag al kunt gebruiken voor je eigen contentmarketing activiteiten.

Psychologie door Mischa Coster

Mischa Coster is mediapsycholoog en gespecialiseerd in gedragsbeïnvloeding. Hij vertelt je in deze sessie tot in detail hoe je je content, advies, vraag en calls to action zo overtuigend mogelijk maakt. Hierdoor bereik je meer in termen van gedrag van je doelgroep en dat is uiteindelijk toch wat je wilt! In deze sessie komen de beïnvloedingscategorieën priming, pricing & persuading aan bod. Wetenschappelijk onderbouwd, met voorbeelden uit de (online) marketing praktijk!

Social Media door Kirsten Jassies 

Dat social belangrijk is wist je al. Maar hoe je de social media kanalen inricht, voor welke doelgroepen, met welk doel en welke content is je wellicht niet altijd duidelijk. Waarom zou je tijdelijke content als Stories nu precies inzetten in je contentmix? Tijdens deze strategische en trendsessie gaan we dieper in op hoe social media bijdraagt aan jouw overall digital marketing (en content) strategie. We bespreken welke doelstellingen en kpi's je kunt bepalen en hoe je je social doelgroepen kunt onderzoeken en bepalen per kanaal. Verschillende deelnemers komen aan het woord om hun huidige strategische aanpak (en resultaten) te delen. Daarna kijken we aan de hand van de customer journey naar pijnpunten en behoefte van doelgroepen in de verschillende fases heeft en welke content-thema's en campagnes daarbij horen. Om af te sluiten nemen we een kijkje naar de huidige trends zoals Stories, livestreamen, Tiktok en Clubhouse en bespreken we wat de toekomst ons nog meer gaat brengen.

Advertising door Pieter Voogt

Peter Minkjan is social video strateeg met ruime kennis van online advertising op meerdere platformen. In deze sessie legt hij haarfijn uit hoe je effectief kan adverteren op Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn en Twitter. Wat zijn de sterke en zwakke punten van ieder netwerk en hoe verschillen ze van elkaar in targeting en advertentieformaten? Naast de laatste ontwikkelingen en toekomstige trends is er ook ruim aandacht voor praktische tips, tools en voorbeelden. Na deze sessie ben je helemaal op de hoogte en in staat om gelijk meer resultaat uit jouw campagnes te halen.

Data en testen door Wilbert Pot

Wilbert is digitaal strateeg en helpt al ruim 15 jaar organisaties om met data beter inzicht te krijgen in gebruikerservaring. Hij ondersteunt hen data gedreven beslissingen te maken hoe klanten online beter van dienst te zijn en zo groei in conversie en bedrijfsresultaat te optimaliseren. In deze sessie bespreekt hij, doorspekt met praktijkvoorbeelden, hoe je vanuit data een betere doorvertaling maakt naar evidence-based marketing tactieken en met experimenten strategische groei realiseert.

Wil je je vakkennis en vaardigheden in Digital Marketing verder verdiepen? Kijk dan hier voor meer informatie over NIMA Opleidingen in Digital Marketing. Deze worden afgesloten met een NIMA Diploma.

8,5
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Digital Marketing

"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: Alles gaat in sneltreinvaart. Besef na afloop: Wat hebben we toch een mooi vak. " - 18-05-2021 00:00

"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: All… alles lezen - 18-05-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Digital Marketing

"De spreker wist heel goed in Jip en Janneke taal de soms complexe wereld van digitale marketing uit te leggen. Hij kwam met goede voorbeelden van tools die je zou kunnen gebruiken en hoe deze tools het verschil kunnen maken doormiddel van case voorbeelden. De voorbeelden vanuit de praktijk waren ook heel verhelderend. " - 22-01-2021 00:00

"De spreker wist heel goed in Jip en Janneke taal de soms complexe wereld van digitale marketing uit te leggen. Hij kwam met goede voorbeelde… alles lezen - 22-01-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Digital Marketing

"Ik heb een goed inzicht gekregen in de mogelijkheden. Ik ben echter altijd wel op zoek naar praktische toepasbaarheid. In kleine organisaties is het lastig deze discipline op te brengen een goed systeem op te zetten maar vooral te blijven innoveren." - 08-07-2020 00:00

"Ik heb een goed inzicht gekregen in de mogelijkheden. Ik ben echter altijd wel op zoek naar praktische toepasbaarheid. In kleine organisatie… alles lezen - 08-07-2020 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Digital Marketing

"Spreker was hele duidelijk en goede sheets.
Had er echt verstand van.
Inhoud er is veel overlap met diverse andere zaken, dat sloot mooi aan bij de rest van de course" - 08-07-2020 00:00

"Spreker was hele duidelijk en goede sheets. Had er echt verstand van. Inhoud er is veel overlap met diverse andere zaken, dat sloot mooi … alles lezen - 08-07-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)