Prijs / Waarde verkoop. Het verkopen van de prijs
- Tijdsduur
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
Beschrijving
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Korting geven heeft niets met verkopen te maken. Degene die de Keizer van de korting is ligt nu onder de brug in Parijs. Natuurlijk vragen klanten om korting. Dit verzoek wordt namelijk maar al te vaak ingewilligd. Drie keer “BOE” roepen en de meeste verkopers zakken procenten of verliezen de deal. En dat is zo jammer. Klanten zoeken een tegenwicht door bij jou de druk neer te leggen om hen als klant te winnen. En daar kun je op verschillende manieren mee omgaan. Dát leren we je in deze workshop: Marge behouden en tevreden klanten krijgen. Klanten die terug komen en je toegevoegde waarde erkennen.
Doelgroep:
Elke verkoper krijgt een keer te maken met de prijsdiscussie…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Korting geven heeft niets met verkopen te maken. Degene die de Keizer van de korting is ligt nu onder de brug in Parijs. Natuurlijk vragen klanten om korting. Dit verzoek wordt namelijk maar al te vaak ingewilligd. Drie keer “BOE” roepen en de meeste verkopers zakken procenten of verliezen de deal. En dat is zo jammer. Klanten zoeken een tegenwicht door bij jou de druk neer te leggen om hen als klant te winnen. En daar kun je op verschillende manieren mee omgaan. Dát leren we je in deze workshop: Marge behouden en tevreden klanten krijgen. Klanten die terug komen en je toegevoegde waarde erkennen.
Doelgroep:
Elke verkoper krijgt een keer te maken met de prijsdiscussie. Klanten proberen en krijgen vaak hun zin. Wanneer jij vast wilt houden aan je prijs, je marge wilt behouden en toch tevreden klanten wilt scoren ben je klaar om deze workshop te volgen. Alles draait immers om een professionele mindset.
Programma-onderdelen:
- Het benoemen van jouw praktijksituaties
- ”te duur” bestaat niet
- Prijs versus waarde
- Waarde versus toegevoegde waarde
- Wat ís dan jouw toegevoegde waarde?
- Het opbouwen van een sellogram
- De achterliggende reden van de tegenwerping ”te duur”
- Het tegenwerpingenschema
- ”Stel dat…”
- Prijsminimalisatie
- Voort wat hoort wat
- Praktijkoefeningen en praktijkcases
- Het opstellen van een persoonlijk aktieplan.
Resultaten:
Na het afronden van de workshop ben je in staat om:
- Klanten te laten inzien wat de meerwaarde is van hun investering.
- Vast te houden aan je tariefstelling.
- Je marge te behouden.
- Met een meer professionele attitude prijsonderhandelingen te voeren.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.