Prijs / Waarde verkoop. Het verkopen van de prijs

Tijdsduur
Logo van Move the Crowd
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Move the Crowd heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 93 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Marketing en #3 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

Korting geven heeft niets met verkopen te maken. Degene die de Keizer van de korting is ligt nu onder de brug in Parijs. Natuurlijk vragen klanten om korting. Dit verzoek wordt namelijk maar al te vaak ingewilligd. Drie keer “BOE” roepen en de meeste verkopers zakken procenten of verliezen de deal. En dat is zo jammer. Klanten zoeken een tegenwicht door bij jou de druk neer te leggen om hen als klant te winnen. En daar kun je op verschillende manieren mee omgaan. Dát leren we je in deze workshop: Marge behouden en tevreden klanten krijgen. Klanten die terug komen en je toegevoegde waarde erkennen.

Doelgroep:

Elke verkoper krijgt een keer te maken met de prijsdiscussie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Sales forecasting en Verkoopstrategie.

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

Korting geven heeft niets met verkopen te maken. Degene die de Keizer van de korting is ligt nu onder de brug in Parijs. Natuurlijk vragen klanten om korting. Dit verzoek wordt namelijk maar al te vaak ingewilligd. Drie keer “BOE” roepen en de meeste verkopers zakken procenten of verliezen de deal. En dat is zo jammer. Klanten zoeken een tegenwicht door bij jou de druk neer te leggen om hen als klant te winnen. En daar kun je op verschillende manieren mee omgaan. Dát leren we je in deze workshop: Marge behouden en tevreden klanten krijgen. Klanten die terug komen en je toegevoegde waarde erkennen.

Doelgroep:

Elke verkoper krijgt een keer te maken met de prijsdiscussie. Klanten proberen en krijgen vaak hun zin. Wanneer jij vast wilt houden aan je prijs, je marge wilt behouden en toch tevreden klanten wilt scoren ben je klaar om deze workshop te volgen. Alles draait immers om een professionele mindset.

Programma-onderdelen:

  • Het benoemen van jouw praktijksituaties
  • ”te duur” bestaat niet
  • Prijs versus waarde
  • Waarde versus toegevoegde waarde
  • Wat ís dan jouw toegevoegde waarde?
  • Het opbouwen van een sellogram
  • De achterliggende reden van de tegenwerping ”te duur”
  • Het tegenwerpingenschema
  • ”Stel dat…”
  • Prijsminimalisatie
  • Voort wat hoort wat
  • Praktijkoefeningen en praktijkcases
  • Het opstellen van een persoonlijk aktieplan.

Resultaten:

Na het afronden van de workshop ben je in staat om:

  • Klanten te laten inzien wat de meerwaarde is van hun investering.
  • Vast te houden aan je tariefstelling.
  • Je marge te behouden.
  • Met een meer professionele attitude prijsonderhandelingen te voeren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)