Tegenwerpingen pareren en omzetten naar koopmotieven
- Tijdsduur
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
Beschrijving
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Klanten komen met tegenwerpingen en bezwaren. Logisch! In de meeste gevallen worden ze namelijk beloond voor het gedrag dat ze uiten. Ze krijgen korting of iets extra’s waar ze niet voor hoeven te betalen. Deze workshop gaat over het effectief omgaan met tegenwerpingen en bezwaren. Wij leren je adequaat om te gaan met de reacties van de klant en leren je dat tegenwerpingen eigenlijk belangrijke koopsignalen zijn.
Doelgroep:
Als de ander zegt: ”je bent te duur” zegt ie eigenlijk: ” ik zie de meerwaarde niet!” Deze vervorming van mindset geeft jou de mogelijkheid de toegevoegde waarde te benadrukken. Wanneer jij te maken hebt met tegenwerpingen en bezwaren in communicat…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Klanten komen met tegenwerpingen en bezwaren. Logisch! In de meeste gevallen worden ze namelijk beloond voor het gedrag dat ze uiten. Ze krijgen korting of iets extra’s waar ze niet voor hoeven te betalen. Deze workshop gaat over het effectief omgaan met tegenwerpingen en bezwaren. Wij leren je adequaat om te gaan met de reacties van de klant en leren je dat tegenwerpingen eigenlijk belangrijke koopsignalen zijn.
Doelgroep:
Als de ander zegt: ”je bent te duur” zegt ie eigenlijk: ” ik zie de meerwaarde niet!” Deze vervorming van mindset geeft jou de mogelijkheid de toegevoegde waarde te benadrukken. Wanneer jij te maken hebt met tegenwerpingen en bezwaren in communicatie met anderen helpt deze workshop je enorm. Het tegenwerpingenschema dat wij behandelen is in allerlei situaties toepasbaar. Van thuis op de bank tot aan je collega’s of klanten.
Programma-onderdelen:
- Welke tegenwerpingen of bezwaren hoor je in jouw dagelijkse praktijk?
- De redenen waarom klanten met tegenwerpingen komen?
- Het tegenwerpingenschema
- Het verschil tussen echte en onechte tegenwerpingen
- Het verschil tussen een werkelijk nadeel en een misvatting
- Cascade-oefening met jouw tegenwerpingen op basis van het tegenwerpingenschema
- Het opstellen van een persoonlijk aktieplan
Voorbereiding:
Noteer de meest voorkomende tegenwerpingen uit jouw dagelijkse praktijk. Realiseer je dat er een verschil bestaat tussen een klacht en een tegenwerping. Een klacht is een mening ná de aankoop; een tegenwerping is een reactie van een klant in het aankoopproces.
Resultaten:
Na het afronden van de workshop ben je in staat om:
- Tegenwerpingen en bezwaren om te zetten naar verkoopkansen.
- De achterliggende redenen van tegenwerpingen te snappen en hier adequaat mee om te gaan.
- Je niet aangevallen te voelen maar een tegenwerping te zien als een positief signaal.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.