Telefonisch bezoekafspraken maken

Tijdsduur
Logo van Move the Crowd
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Move the Crowd heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 86 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

Om klanten te bezoeken zal er een afspraak gepland moeten worden. Tijdens deze kort durende workshop leer je verschillende technieken om heel effectief telefonisch bezoekafspraken te maken. We staan stil bij je mindset, je mogelijke angst om te bellen en we leren je je eigen script te maken zodat je authentiek overkomt aan de telefoon.

Doelgroep:

De doelgroep voor deze workshop is breed. Het varieert van een commerciële binnendienstmedewerker tot aan een ervaren accountmanager en van een telemarketing-medewerker tot aan de vertegenwoordiger die zijn/haar agenda eens extra gevuld wilt hebben. Succes in verkoop begint immers bij het maken van een effectieve bezoekafspra…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Schrijven, Academisch schrijven, Joomla!, SEO en Zoekmachine marketing (SEO/SEA).

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

Om klanten te bezoeken zal er een afspraak gepland moeten worden. Tijdens deze kort durende workshop leer je verschillende technieken om heel effectief telefonisch bezoekafspraken te maken. We staan stil bij je mindset, je mogelijke angst om te bellen en we leren je je eigen script te maken zodat je authentiek overkomt aan de telefoon.

Doelgroep:

De doelgroep voor deze workshop is breed. Het varieert van een commerciële binnendienstmedewerker tot aan een ervaren accountmanager en van een telemarketing-medewerker tot aan de vertegenwoordiger die zijn/haar agenda eens extra gevuld wilt hebben. Succes in verkoop begint immers bij het maken van een effectieve bezoekafspraak.

Dat gaan we je leren tijdens deze inspirerende training,

Programma-onderdelen:

  • Voorbereiding voor het maken van telefonische bezoekafspraken
  • Schikt het?
  • De opening met een duidelijk voordeel voor de klant
  • Het formuleren van verschillende universals
  • Feedback vragen
  • Het pareren van telefonische tegenwerpingen
  • Het concretiseren van de bezoekafspraak
  • Praktijkoefeningen op basis van de door jou ingebrachte oefensituaties
  • Het opstellen van een individueel aktieplan

Resultaten:

Na het afronden van de workshop ben je in staat om:

  • Meer en betere bezoekafspraken te maken.
  • Klanten professioneel te woord te staan.
  • Jouw scoringsratio van telefoontje versus concrete bezoekafspraak aanzienlijk te verhogen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)