Introductie in Online Marketing
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.
Introductie in Online Marketing
Heb je veel over online marketing gehoord, maar wil je nu eindelijk weleens weten wat het nou precies inhoudt? Of heb je in je werk zijdelings met online marketing te maken en wil je er eigenlijk wat meer kennis over vergaren? Dan is dit dé training voor jou. Aan de hand van het customer journey model worden de diverse aspecten die binnen online marketing een rol spelen stapsgewijs uiteengezet. Na het afronden van deze training beschik je over een prima hoeveelheid basiskennis online marketing, zodat je goed in staat bent om je binnen je eigen organisatie te mengen in gesprekken en discussies hierover.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Introductie on…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.
Introductie in Online Marketing
Heb je veel over online marketing gehoord, maar wil je nu eindelijk weleens weten wat het nou precies inhoudt? Of heb je in je werk zijdelings met online marketing te maken en wil je er eigenlijk wat meer kennis over vergaren? Dan is dit dé training voor jou. Aan de hand van het customer journey model worden de diverse aspecten die binnen online marketing een rol spelen stapsgewijs uiteengezet. Na het afronden van deze training beschik je over een prima hoeveelheid basiskennis online marketing, zodat je goed in staat bent om je binnen je eigen organisatie te mengen in gesprekken en discussies hierover.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Introductie online marketing
Wat is online marketing nu precies? Wat zijn de verschillen tussen online en offline marketing? Welke vormen van online marketing zijn er en wanneer zijn ze het meest effectief? Dat zijn de vragen die aan bod zullen komen.
SEO & SEA
Na de introductie in online marketing van het vorige college gaan we nu in op misschien wel het belangrijkste onderdeel van online marketing: Search, ook wel zoekmachine marketing genoemd. Binnen Search wordt onderscheid gemaakt tussen de betaalde (SEA) en de gratis (SEO) resultaten. We bespreken de verschillen en overeenkomsten tussen beide vormen. Na afloop begrijp je de essentie van Search.
Analytics:
Meten is weten. 90% van de websites die de statistieken van z'n bezoekers bijhoudt doet dit via Google Analytics. We laten je aan de hand van het Google Analytics account van Nubis de belangrijkste mogelijkheden van Google Analytics zien.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.