Programmatic Advertising

Niveau
Tijdsduur
Logo van Nubis Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.

Programmatic Advertising

De wereld van Programmatic display advertising is complex en vraagt om specialistische kennis. Dat geldt zowel voor de verschillende verschijningsvormen, de wijze van inkoop en het meten en analyseren van prestaties, Met name technologische innovaties spelen de laatste tijd een belangrijke rol om de juiste persoon, op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Deze training brengt je niet alleen up-to-date ten aanzien van de ontwikkelingen binnen dit specifieke vakgebied, maar gaat ook dieper in op zaken als het ontwikkelen van een programmatic strategie en het managen van (grote) programmatic campagnes. Hierdoor biedt het zeer relevante handvatten voor …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: SEO, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), Schrijven voor het web, Online marketing en Google Analytics.

Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.

Programmatic Advertising

De wereld van Programmatic display advertising is complex en vraagt om specialistische kennis. Dat geldt zowel voor de verschillende verschijningsvormen, de wijze van inkoop en het meten en analyseren van prestaties, Met name technologische innovaties spelen de laatste tijd een belangrijke rol om de juiste persoon, op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Deze training brengt je niet alleen up-to-date ten aanzien van de ontwikkelingen binnen dit specifieke vakgebied, maar gaat ook dieper in op zaken als het ontwikkelen van een programmatic strategie en het managen van (grote) programmatic campagnes. Hierdoor biedt het zeer relevante handvatten voor iedereen die al beschikt over de nodige kennis van display advertising, maar het gevoel heeft nog veel te kunnen leren m.b.t. programmatic.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Adexchanges, RTB, DSP's & SSP's

De automatisering binnen online display zorgt voor snelle veranderingen en ook nog wel eens voor verwarring in het gebruik van terminologie. We geveneen overzicht van wat dit allemaal inhoudt en wat de consequenties van deze ontwikkelingen zijn.

Programmatic strategy & buying

Programmatic is de nieuwste trend op gebied van online advertising. Maar hoe kunnen we een goede strategie opzetten en het beste de posities binnen de media inkopen?

Programmatic campagnemanagement

Hoe managen we programmatic campagnes en sturen we naar een optimaal resultaat? Programmatic leert enerzijds dat werk wordt geautomatiseerd maar blijkt anderzijds juist om meer inspanningen te vragen. We helpen je met de vraag hoe je goed te werk kunt gaan.

Display campagne attributie

Met behulp van data kan programmatic veel betekenen voor het beter managen van de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste persoon. Maar wat levert dat alles precies op?

Native advertising

Goede content is belangrijk voor organisaties. Hoe wordt daar door media-exploitanten op ingespeeld en welke mogelijkheden biedt dit ten aanzien van programmatic?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)