Social Media - advanced
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.
Social Media - advanced
Tijdens de training Social Media advanced leer je advertentiecampagnes op te zetten op de belangrijkste social media platformen. Je leert ondermeer hoe je advertenties kunt plaatsen met Business Manager van Facebook. We zetten uiteen hoe social media wordt ingezet voor live events en hoe je communicatie en gesprekken over jouw organisatie kunt monitoren. Tevens helpen we jouw persoonlijke doelstellingen te realiseren met behulp van social media.
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
Persoonlijke Online Profilering
Hoe kun je zorgen voor een goede eigen online profilering, waardoor je aantrekkelijk bent voor (toekomstige) werkgevers of om ande…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.
Social Media - advanced
Tijdens de training Social Media advanced leer je advertentiecampagnes op te zetten op de belangrijkste social media platformen. Je leert ondermeer hoe je advertenties kunt plaatsen met Business Manager van Facebook. We zetten uiteen hoe social media wordt ingezet voor live events en hoe je communicatie en gesprekken over jouw organisatie kunt monitoren. Tevens helpen we jouw persoonlijke doelstellingen te realiseren met behulp van social media.
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
Persoonlijke Online Profilering
Hoe kun je zorgen voor een goede eigen online profilering, waardoor je aantrekkelijk bent voor (toekomstige) werkgevers of om andere relevante doelstellingen voor jezelf te realiseren? Linkedin speely hierin een centrale rol, maar we laten zien hoe je dit verder kunt trekken.
Social Media Advertising
Waarom adverteren op social mediakanalen, welke voor- en nadelen hebben de belangrijkste platformen, welke advertentietypen zijn er beschikbaar en hoe maak je een goede advertentie? Vragen als deze zullen tijdens de training beantwoord worden. Daarnasst gaan we in op de verschillende targetingmogelijkheden en kijken we hoe de platformen werken en hoe je campagnes opzet. Zo ga je actief aan de slag met Facebook Business Manager.
Live Events
Ook tijdens Live-events wordt tegenwoordig veel gebruik gemaakt van social media om de betrokkenheid van het publiek te vergroten. Hoe kom je tot een goede aanpak en welke tools en mogelijkheden worden er zoal geboden?
Online Monitoring
Door het monitoren van de omvang en inhoud van aan de organisatie gelieerde online conversaties/ content en te achterhalen op welke plekken dit plaatsvindt kan waardevolle data worden verzameld. We bespreken wat hier het belang van is en hoe dit in zijn werk gaat.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.