Masterclass Customer Experience Management

Niveau
Tijdsduur

Masterclass Customer Experience Management

Nyenrode Executive Education
Logo van Nyenrode Executive Education
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Nyenrode Executive Education heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 20 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Nyenrode Executive Education biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Serving society by shaping responsible leaders

Het faciliteren en sturen van de klantreis, het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangelegenheden. De technologie gaat snel vooruit. Het aantal mogelijkheden om te investeren in nieuwe kanalen en touchpoints is enorm. De resources blijven echter beperkt en er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden. Tegelijkertijd ontstaan er meer touchpoints en kanalen, groeit de roep om het contact verder te personaliseren, de context mee te nemen waarin iemand zich bevindt en wordt het er niet eenvoudiger op om de klantreis te regisseren. We proberen de journeys nog wel te vatten in blauwdrukken en processen en onder te brengen in lerende systemen met feedb…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Serving society by shaping responsible leaders

Het faciliteren en sturen van de klantreis, het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangelegenheden. De technologie gaat snel vooruit. Het aantal mogelijkheden om te investeren in nieuwe kanalen en touchpoints is enorm. De resources blijven echter beperkt en er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden. Tegelijkertijd ontstaan er meer touchpoints en kanalen, groeit de roep om het contact verder te personaliseren, de context mee te nemen waarin iemand zich bevindt en wordt het er niet eenvoudiger op om de klantreis te regisseren. We proberen de journeys nog wel te vatten in blauwdrukken en processen en onder te brengen in lerende systemen met feedback loops, maar ondervinden problemen bij het uiteindelijk doorvertalen daarvan naar de werkvloer.

Tijdens de masterclass Customer Experience Management gaan we met deze uitdagingen aan de slag.
Aan het eind van de opleiding

Weet je alles van customer experience management.
Heb je inzicht in customer journey mapping & design.
Kan je een customer experience strategie opzetten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)