Basiscursus consumentengedrag

Niveau
Tijdsduur

Basiscursus consumentengedrag

Online Dialogue
Logo van Online Dialogue
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Online Dialogue heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 43 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Basiscursus consumentengedrag
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Annemieke van Ramshorst
8
Basiscursus consumentengedrag

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de voorbeelden van A/B-tests sloten mooi aan op de theorie. Ook was er een informele sfeer. Mijn enige opmerking is dat er wat meer praktijk in had mogen zitten. Bijvoorbeeld dat je voor een cursusdag een "huiswerkopdracht" in moet leveren om die vervolgens samen te bespreken. Dat geeft je net iets meer handvatten om daarna mee verder te gaan. Maar verder top!" - 23-07-2018 13:27

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de … alles lezen - 23-07-2018 13:27

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Basiscursus consumentenpsychologie

Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, kun je hun keuzes en gedrag pas echt veranderen. In deze training leren we je de belangrijkste inzichten uit de gedragspsychologie en een praktische methode om deze direct toe te passen in je eigen werk. Aan het einde van de training ben je in staat het ‘waarom’ achter het gedrag van jouw klanten te begrijpen en succesvol te veranderen.

Wat ga je leren?

In onze basiscursus consumentenpsychologie maak je kennis met OD’s BOOM! (Behavioral Online Optimization Method): het praktische framework voor optimalisatie. We hebben dit framework ontwikkeld door kennis uit de psychologie en gedragswetenschappen te combine…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Consumentengedrag, Brand Management, Marketing management, Marketingstrategie en Conceptontwikkeling.

Basiscursus consumentenpsychologie

Als je begrijpt hoe mensen beslissingen nemen, kun je hun keuzes en gedrag pas echt veranderen. In deze training leren we je de belangrijkste inzichten uit de gedragspsychologie en een praktische methode om deze direct toe te passen in je eigen werk. Aan het einde van de training ben je in staat het ‘waarom’ achter het gedrag van jouw klanten te begrijpen en succesvol te veranderen.

Wat ga je leren?

In onze basiscursus consumentenpsychologie maak je kennis met OD’s BOOM! (Behavioral Online Optimization Method): het praktische framework voor optimalisatie. We hebben dit framework ontwikkeld door kennis uit de psychologie en gedragswetenschappen te combineren met de resultaten van meer dan 1000 A/B-testen die we de afgelopen 10 jaar hebben uitgevoerd. We gaan het hebben over hoe consumenten beslissingen maken op jouw website en welke 2 systemen je daarbij helpen. We leren je hoe je deze kunt herkennen en toepassen op je eigen websites, apps en sociale media.

  • Introductie van OD’s Behavioral Online Optimization Method, gebaseerd op meer dan 10 jaar ervaring in A/B testen gecombineerd met psychologische en gedragswetenschappelijke kennis.
  • Welke twee manieren bezoekers gebruiken om beslissingen te nemen en hoe je deze kunt herkennen.
  • Het belang van automatisch en onbewust gedrag bij het nemen van besluiten 
  • Wat de belangrijkste eigenschappen zijn van het ‘rationele’ brein en het ‘emotionele’ brein
  • Hoe je kunt achterhalen wat de beweegredenen van je klanten zijn door middel van experimenteren.

Praktische informatie

  • 2 trainingsdagen op vrijdag van 9.00 - 12.00 uur
  • Maximaal 12 deelnemers
  • Investering: €650,- excl. BTW.
  • Na deelname kun je deelnemen aan OD’s BOOM! for business verdiepende cursus
  • Klassikaal in Utrecht

Drie redenen om je in te schrijven!

  • Gemiddelde beoordeling van deze cursus 8.6
  • Een duidelijke structuur met een combinatie van theorie en levendige praktijkvoorbeelden
  • Interactieve sessies waarbij deelnemers direct ervaring opdoen met het toepassen van de geleerde kennis

Voor wie?

Wil jij meer leren over de psychologie achter website optimalisatie.
Wil je begrijpen waarom je klanten zich op een bepaalde manier gedragen en nog belangrijker: hoe jij hier invloed op kunt uit oefenen?

Schrijf je dan snel in voor deze cursus!

Online Dialogue is een CRO Agency en gespecialiseerd in de psychologie van koop- en beslissingsprocessen in het digitale domein.

Hoe verzamel je de juiste data? Wat vertelt de data van bezoekers? Hoe interpreteer je hun gedrag? Hoe neem je beslissingsfrictie weg? Hoe zet je een CRO proces op waarmee jouw organisatie structureel kan optimaliseren? Wat is het verschil tussen verifieren en valideren, en waarom is dat belangrijk? Wat is er meer dan A/B testen?

Nieuwsgierig? Bekijk ook eens de rest ons cursusaanbod.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Basiscursus consumentengedrag
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Annemieke van Ramshorst
8
Basiscursus consumentengedrag

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de voorbeelden van A/B-tests sloten mooi aan op de theorie. Ook was er een informele sfeer. Mijn enige opmerking is dat er wat meer praktijk in had mogen zitten. Bijvoorbeeld dat je voor een cursusdag een "huiswerkopdracht" in moet leveren om die vervolgens samen te bespreken. Dat geeft je net iets meer handvatten om daarna mee verder te gaan. Maar verder top!" - 23-07-2018 13:27

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de … alles lezen - 23-07-2018 13:27

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Basiscursus consumentengedrag

"De training heb ik zeer inspirerend en leerzaam gevonden. De theorie die aan de hand van vele praktijkvoorbeelden uit de werkomgeving van de trainers gedeeld wordt, kan ook goed vertaald worden naar andere vormen van communicatie, denk aan brieven en inboxberichten. Combinatie van theorie, concrete praktijkvoorbeelden en met eigen materiaal oefenen zorgt voor directe toepassing in eigen werkwereld. " - 17-07-2018 15:40

"De training heb ik zeer inspirerend en leerzaam gevonden. De theorie die aan de hand van vele praktijkvoorbeelden uit de werkomgeving van de… alles lezen - 17-07-2018 15:40

starstarstarstarstar_half
Ruben Teunissen
CRO Specialist
9
Basiscursus consumentengedrag

"Een theoretisch goed onderbouwde opleiding, waarmee je in de praktijk goed uit de voeten kunt. Het heeft mij input gegeven voor het bedenken van A/B testen. Kortom: een enorme aanrader!" - 16-07-2018 14:14

"Een theoretisch goed onderbouwde opleiding, waarmee je in de praktijk goed uit de voeten kunt. Het heeft mij input gegeven voor het bedenken… alles lezen - 16-07-2018 14:14

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)