Opleiding CRM & Analytics: klantgerichtheid, CRM implementatie, klantenservice

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Dick Pouw

Opleiding CRM & Analytics: klantgerichtheid, CRM implementatie, klantenservice

Passionned Academy
Logo van Passionned Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Passionned Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 46 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Passionned Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Amsterdam, Eindhoven, Leeuwarden, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Onze missie: organisaties datagedreven laten werken

Hoe voer je klantgericht ondernemen in jouw organisatie in?

Gedurende deze driedaagse CRM-opleiding komen alle aspecten van klantgericht ondernemen en datagedreven werken (CRM & Analytics) aan de orde. Aan de hand van de, door jou tijdens de lessen opgedane, kennis ga je aan de slag met jouw case. Na afloop van de opleiding heb je dan een concreet plan dat je direct kunt implementeren in jouw organisatie.

Deze unieke training CRM & analytics is praktisch en gericht op het daadwerkelijk implementeren van de verandering in jouw organisatie. Aan de orde komen zaken als:

  • Waar sta ik met mijn organisatie?
  • Uit welke acties kan ik kiezen om snel echt het verschil te kunnen maken?
  • Hoe krijg i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze missie: organisaties datagedreven laten werken

Hoe voer je klantgericht ondernemen in jouw organisatie in?

Gedurende deze driedaagse CRM-opleiding komen alle aspecten van klantgericht ondernemen en datagedreven werken (CRM & Analytics) aan de orde. Aan de hand van de, door jou tijdens de lessen opgedane, kennis ga je aan de slag met jouw case. Na afloop van de opleiding heb je dan een concreet plan dat je direct kunt implementeren in jouw organisatie.

Deze unieke training CRM & analytics is praktisch en gericht op het daadwerkelijk implementeren van de verandering in jouw organisatie. Aan de orde komen zaken als:

  • Waar sta ik met mijn organisatie?
  • Uit welke acties kan ik kiezen om snel echt het verschil te kunnen maken?
  • Hoe krijg ik mijn organisatie mee in deze verandering?
  • Hoe laat ik aantoonbaar verbeteringen op dit gebied zien?

De inhoud van de 3-daagse CRM masterclass

Deze praktische opleiding bevat alle onderdelen die je nodig hebt om succesvol veranderingen op het gebied van CRM & Analytics door te voeren in jouw organisatie. Je leert verschillende technieken toe te passen die zich al in de praktijk bewezen hebben. Er komen best practices aan de orde en ook is er ruimte om ervaringen met elkaar uit te wisselen. De drie dagen zien er als volgt uit:

Dag 1: Overview CRM, de trends & het 9-lagen klantcontactmodel

Dag 2: CRM-instrumenten, klantreizen & implementatie workshop

Dag 3: Analytics, klantwaarde, (big) data, KPI's & customer insights

Ontdek de succesfactoren van CRM en Analytics

In deze driedaagse opleiding CRM en analytics komen zowel de strategische als de operationele aspecten van CRM en analytics aan de orde. Denk aan gebruik van KPI’s, (CRM en data) tools, datakwaliteit, verschillende soorten databronnen, de verschillende rollen, verandermanagement aanpakken (project versus scrum) en visualisatietechnieken. Het belangrijkste onderwerp is echter: wat zijn de succesfactoren van datagerichte CRM in de (digitale) praktijk van alledag.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Dick Pouw
Dick Pouw
Change manager, (klant)strateeg en docent
8,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)